Laat je kamer of huis zien #9

Graag. Prijzen waar ik het over had waren voor rollen van dus 25m lang, 0,5m breed. Heb je het dus over 12,5m2 behang. Als het al 1m breed is, verdubbelt het oppervlak al als de lengte gelijk zou zijn. 3 rollen is niet veel trouwens, heb je je hele appartement gedaan of alleen de woonkamer oid? Brede baan is wel lastiger te behangen lijkt me :P

Joost, ga aub geen 100e besparen op je behang. Beter goed spul ophangen ook al is het huur. Als er na een half jaar behang los gaat laten oid baal je flink.

Ik heb iets van 100e betaald voor 50m rol glasvezel van 1m breed, incl. lijm en verf. Daar doe ik nu mooi alle slaapkamers mee, aangezien ik 2 stuks had voor mn app.

Nico, is dat spul van jou ook goed behandelbaar? Dus goed te plakken? Pikkepoelie behang is echt een ramp om dat zonder scheuren e.d. op je muur te krijgen. Glasvezel kan je gelukkig weinig aan verneuken omdat het zo lekker taai spul is :)

Dat spul dat ik heb gebruikt is erg goed te behandelen, is onwijs dik maar vouwt wel mooi in hoeken en om randen. Is wel even tricky met een hele meter breed werken, zoals bij ramen etc. Maar grote oppervlaktes worden wel erg mooi zonder zoveel naden. Iets van 90e voor zon rol (denk ook 50mx1m) staat me nog bij. Bij mij zit er overal nog goed tegenaan...

Ideaal dus, mijn pa zweert er ook bij. Ik heb er geen geduld voor dus laat het lekker aan hem over :P Kan hij lekker de slaapkamers ermee behangen :winner:

Dat spul dat ik heb gebruikt is erg goed te behandelen, is onwijs dik maar vouwt wel mooi in hoeken en om randen. Is wel even tricky met een hele meter breed werken, zoals bij ramen etc. Maar grote oppervlaktes worden wel erg mooi zonder zoveel naden. Iets van 90e voor zon rol (denk ook 50mx1m) staat me nog bij. Bij mij zit er overal nog goed tegenaan...

90 e voor 50m2 is niet extreem veel duurder dan 15 e voor 12,5m2. Is 50% meer. Moet het muuroppervlak nog even bepalen maar ik verwacht met 3 rollen 50m2 wel uit te kunnen. Ben het wel met robert eens dat wat meer uitgeven wijzer is, maar dat kan je in feite over alles wel zeggen wat je aan een huis doet. De meubels en a/v gaat ook een flinke smak geld tegen aan, is natuurlijk ook blijvend :)
Nico, als je nog een adres/site hebt voor dat spul? Kan er via google echt serieus weinig over vinden, maar ik zoek wellicht niet op de juiste termen.

Deurbel-1A.jpg

bezig met deurbel, iemand die weet hoe/waar ik stroom kan pakken voor de travo in de meterkast...

Zoals @ plaatje, er zit vaak een aansluiting op je meterkast of in de buurt ervan.
Trafo aansluiten op een normaal stopcontact en dan doorgaan zoals het plaatje.

heb hem al, naast aardlekschakelaar zat al een travo in de meterkast... gewoon die gebruikt om de bel aan te sturen.. alles werkt, en ik leef nog :W

Wij thuis dus ook zo'n draadloze bel + extra ding om mee nemen als je bijv in de tuin zit. Dan is 't nog wel eens handig.

Ik schaam me alleen iedere keer helemaal kapot als er iemand aanbelt, wat een kut geluid komt er uit zeg :P

Ons huis is 4 verdiepingen hoog en ik hoor totaal niets als iemand aanbelt. Dus zo'n draadloos ding is misschien wel handig. Want je kan er meerdere bellen op aansluiten :)

Back