Laat je kamer of huis zien #9

nice dude 8) erg strak...

vandaag ook lekker opgeschoten, alle kasten staan, wel muurvast... we hebben hele zooi aan de vloer/muren geschroefd... staat iig 100%waterpas..

morgen de deuren in de grondverf spuiten, volgende week dinsdag komt er iemand de werkblad maken van beton :P... ben benieuwd.

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, want dat is ook wel iets wat ik in mn huis zou willen. Schijnt wel erg tricky te zijn om te maken.

Ziet er mooi uit die keuken Extera, vind alleen het keukenblad wat iel, en de chrome/rvs lijsten tussen de kasten ook niet zo..

Klopt, maar je moet wel serieus handig zijn om het te maken. Schuurmachine tegen de zijkant van de bekisting om de luchtbellen eruit te trillen etc anders krijg je snel zwakke plekken.

Staat dat er iemand komt. Lijkt me dat je dat niet zelf even doet. Zag het vd week bij zo'n hobbyprogramma. Zag er wel vet uit.

Daarom ben ik ook benieuwd naar het eindresultaat. Als die man zn vak verstaat mag hij het in de toekomst ook wel bij mij komen doen :+

Hoe was het bij je bezichtiging?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, want dat is ook wel iets wat ik in mn huis zou willen. Schijnt wel erg tricky te zijn om te maken.

Ziet er mooi uit die keuken Extera, vind alleen het keukenblad wat iel, en de chrome/rvs lijsten tussen de kasten ook niet zo..

Thanks!
Het keukenblad is met opzet dun, ik vond het mooi :)

Ieder zijn smaak gelukkig :)

Ben ook benieuwd naar de keuken van JohnnyP, schiet eens een pic man!

Hier wat crappy pics van mijn flatje :P

De keuken, loopt nog metertje of 2 naar rechts:

Kleine gedeelte woonkamer met achterin rechts een slaapkamer:

Deur naar halletje met badkamer, toilet, een bergruimte en nog 2 slaapkamers:

Rest van de woonkamer:

't is nu 1 groter tering bende... vanavond gaan de deurtjes/laden in de grond verf... zal wel pic maken...

dat beton word idd door een bedrijf gedaan, die dat dagelijks doet... ben zelf ook erg benieuwd, heb het nog nooit gezien.

Hier ook wel benieuwd.

Heb thuis een probleempje. 2 kachels worden niet warm beneden. Heb er 4 in de woonkamer. 2 doen het en 2 niet.

Heb alle kachels al ontlucht. En druk staat op 2bar.

Iemand ideeen??

Klopt. Pinnetje erin kun je dan ff terugtrekken. Maar voorzichtig want je sloopt het ook best snel. Beste is gewoon ff nieuwe halen. (In het geval ze dus vast zitten)

Bezichtiging vorige week is niks geworden. Zelf besloten niet op te bieden. Eerste bezichtiging blijft maar in mn kop. Echt klote omdat het bedrag niet in verhouding staat :(. Broertje heeft wel maisonette gekocht hier in dorp. Wel veel werk aan, maar super gave plek.

Ik heb ook een leuke maisonette op het oog in Utrecht. Binnenkort met de makelaar naar de ruimtes kijken (het moet nog verbouwd worden). Betekent ook dat er veel ruimte voor mijn eigen wensen is...

Ik ben al 2 weken volop aan het beunen in een maatje zn gekochte huis. Ben het straks zo zat dat ik zelf een huis koop waar ik gelijk in kan denk ik :D

We zijn er met 4 man volgas aan het werk, dus dat zit wel goed :P

Maar hij pakt echt alles aan, is gewoon weer ruwbouw atm.

Hier gaat het ook voorspoedig :D de keuken staat nu helemaal, en de vloer ligt voor een groot deel, alleen de gang nog.

Misschien vanavond nog even verder met de vloer, en dan schoonmaken :) de stoftroep is echt niet normaal. Denk dat dat 3x schoonmaken word voordat het ook echt een beetje schoon blijft.

Daarna nog kleine dingen, en langzaam dingen verhuizen. Het pinksterweekend helemaal over :W

Back