Laat je kamer of huis zien #11

Status
Not open for further replies.
Bij mij schiet het ook al op.. Moet alleen nog plinten doen.

Huiskamer is iig voorzien :

[Ir]http://i52.tinypic.com/aaxhx.jpg[/Ir]

Schiet al lekker op Robert! Nice :)

Geef je een gil als het klaar is? (of als je hulp nodig hebt, mag ook hoor :P ) xx

Iemand die een stucadoor kent die deze week (uiterlijk dit weekend, zondag mag ook) voor een goede prijs een spoedklusje kan uitvoeren? Is in Waddinxveen, en gaat om ongeveer 10m2. Materiaal mag hij zelf leveren, maar ik kan het ook doen.

Loop effe langs bij die groothandel naast de suzuki in Gouda.. Ik weet 100% zeker dat die zo een telefoonnummer voor je hebben...;)

Nu net ja. Eerst kon er niemand zo snel komen opdagen. In verhouding wel teringduur helaas. 10m2 voor ongeveer 200 leur.

Badkamerwandje met gestorte betonnen wanden. Sluit niet allemaal feilloos op elkaar aan zeg maar. Was die gewoon helemaal vergeten joh. Maargoed, hij komt het vanavond al klaren, dus dat is wel nice.

@ Robert; Incl materiaal ja, ook voorstrijk btw.

Vanavond begin ik met het tegelen van het toilet trouwens. Daarna als de sodmieter die pot erop schroeven. Hoef ik niet naar huis om te kakken tijdens het klussen :P

Ik had dus juist A-symmetrisch opgesteld.
Net als in raamkozijnen...altijd even aantal potten oid. Doe mij maar oneven en uit het midden.

Hoe had je het dan gedaan? Tv meubel rechts in de hoek? Tv links in de hoek?
En de geluidsboxen in het midden?

Scherm link of rechts en dan tot de virtuele lijn naar boven van de zijkant van de kast.

Status
Not open for further replies.
Back