Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
Njah, 2800 werd mij vandaag verteld. Ik zeg al, het is te prima te doen met een fulltime job, maar ik werk maar 4 dagen, en de andere dag zit ik @ de HU. Dus daarmee red ik dat gewoon net niet.

Met die subsidie is het prima mogelijk iig.

Jij was toch ook zoekende/biedende Lennox? Strikt dit jou niet dan? Of rekende je je sowieso al zonder die subsidie?
 
2500 en dan je vakantiegeld nog.

Ik kwam er al niet voor in aanmerking volgens berekeningen.
 
Ik was ook aan het rond kijken voor een koophuis. Maar dat kan nu ook wel laten varen. Ik werk ook niet fulltime, kon met subsudie ook 165K lenen. Nu 135K, is zat te koop daarvoor in Assen maar ik had me zinnen al gezet op een mooi hoekhuis :p Ik wacht nog wel even, de markt zal wel instorten, mischien hopen op nog een potje.
 
Die 135 is ook incl KK he. Dus dat zou dan een huis zijn voor 117K ofzo. Daar heb je hier een garagebox voor :p
 
zit met hetzelfde als lars, kan makkelijk die 70 eu die anders subsidie zou zijn ophoesten.
maargoed opzoek naar een garage box dus :X
 
Ja, ik doe mijn 4 weken salaris meestal x 14, dat komt ook aardig uit :)

zit met hetzelfde als lars, kan makkelijk die 70 eu die anders subsidie zou zijn ophoesten.
maargoed opzoek naar een garage box dus :X

Ja, belachelijk joh. Die 70 eu kan me gestolen worden hoor, maar gun me dan wel die hypotheek. (Ja ik weet dat het om 2 verschillende instanties gaat)
 
Ja, en dat net nu de huizen prijzen weer gaan stijgen, en dit dus eigenlijk het ideale moment is om te kopen. Erg logische zet met die subsidie. Stort straks gewoon weer in
 
vind het ook mega raar, defensie moet je het wel heel bont maken wil je ontslagen worden.
verdien onregelmatig met uitschieters naar boven, dus qua loon zit het ook goed!
ben bijna nooit thuis dus lage vaste lasten qua gas water en elektra.
maar krijg ook maar rond de 130 :S
 
In je eentje moet je onderhand met 3200 euro thuis komen wil je een huis in randstad kunnen betalen. Ik heb dat ook zeker niet, dus ik moet ook samen doen.
 
@ Scully heb je op het terras ook 4.5 ?

Ja overal. Vanwaar die vraag?
Blokhut komt ook gewoon op de tegels, wel met onderprofielen die het gewicht wel verdelen. Heb er nog wel naar gevraagd toen ik de blokhut kocht, wou prima werd mij verteld.
 
In je eentje moet je onderhand met 3200 euro thuis komen wil je een huis in randstad kunnen betalen. Ik heb dat ook zeker niet, dus ik moet ook samen doen.
Dan zelfs zijn de mogelijkheden nog beperkt, of je moet hele hoge maandlasten hebben. Zit in hetzelfde schuitje... En ik verdien niet verkeerd, maar hier in de HW kun je gewoon bijna niks alleen kopen.
 
Meest frustrerende is nog wel dat de netto lasten p/m echt makkelijk op te hoesten zijn, maar dat de bank je gewoon geen hypotheek geeft.


Idd, wij zitten nu in de particuliere huur, en de maandlasten zullen ongeveer gelijk zijn aan een hypotheek van een woning van 175000, maar omdat ik nog een halfjaar contract via een uitzendbureau heb, kunnen we geen hypotheek krijgen. Als ik een halfjaar contract bij mijn bedrijf had, hadden we wel een hypotheek kunnen krijgen. 8P
 
Ja overal. Vanwaar die vraag?
Blokhut komt ook gewoon op de tegels, wel met onderprofielen die het gewicht wel verdelen. Heb er nog wel naar gevraagd toen ik de blokhut kocht, wou prima werd mij verteld.

Die op het terras leken dikker vandaar 4.5 is idd prima te doen ook voor een blokhut.
 
Mooi klote met die kut subsidies.


Ben ik net op tijd geweest. Krijg 50e ofzo.


Komt het er wel weer in dan? Normaal hebben ze elke keer aan het begin van t jaar een nieuwe pot. Omdat ze ook met die rotzooi willen bezuinigen...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top