Extera
De oude Titera :)
Sorry, ik kan het niet mooi vinden. Strak stucwerk ftw.
Over smaak valt niet te twisten he
Sorry, ik kan het niet mooi vinden. Strak stucwerk ftw.
Nice!
Elektra moet ik ook nog gaan doen, maar laat ik denk ik door iemand van t werk doen. Ik HAAT elektra, ook maar binnenkort een stucadoor hosselen, mn keuken moet namelijk ook nog gedaan worden
Ik heb boven nog de wcd's uit de jaren '60 zitten, ziet dr niet uit !
Kan je beter ff blijven waar je nu bent (thuis?) 700x12 = 8400e wat je er ff inpompt alleen qua huur, reken maar uit wat je dan bespaart per jaar, zet dat apart voor je koophuis en je bent stukken beter bezig imo
Klopt, maar ging voornamelijk over het aansluiten in de kast
Moet sowieso een hele nieuwe kast in, lekker veel groepen erin knallen
Ik wou eerst overal RVS wcd's plaatsen maar dat is echt ziekelijk duur, neem wel lekker zilver :+
Nice!
Elektra moet ik ook nog gaan doen, maar laat ik denk ik door iemand van t werk doen. Ik HAAT elektra, ook maar binnenkort een stucadoor hosselen, mn keuken moet namelijk ook nog gedaan worden
Ik heb boven nog de wcd's uit de jaren '60 zitten, ziet dr niet uit !
Gewoon net erbuiten gaan wonen, je bent er zo met OV/auto.
Klinkt gek, maar kijk ook eens op kamernet.nl Staat best veel op, ook grotere woningen in dergelijke steden.Mja ik wil wel een beetje het stadse meepakken. Dus op een zondagmiddag in de zomer hangen in het park, snel in het centrum zijn, etc. Utrecht centrum betaal je helemaal de hoofdprijs, mn nichtje heeft aan de Oude Gracht gezeten voor 900 oid voor een zolderkamer...
Oja, die 60m2 klopt niet btw, ik had alleen de woonkamer en slaapkamer even snel opgeteld. Het is wel wat meer, rond de 80-90 als ik het zo snel ff zie.
Sommige van die verkopers leven echt in een wereld vol waanideeen zeg .