Laat je kamer of huis zien #10

Status
Not open for further replies.
Zeau, eerste kleine verslagje. Gister na het tekenen bood de makelaar me de sleutels aan om eventueel nog even langs te gaan. KWam goed uit, want de door hen verstrekte maten op het plattegrond slaan nergens op. Had het plattegrond al in CAD gezet op mn werk, dus gister samen met mn gf ff alle juiste maten op tekening gezet. Kan ik nu mooi alvast gaan orienteren op de maten van mn keuken enzo :)

Plattegrondje nog even ter verduidelijking:

[ir]http://i54.tinypic.com/2z6tvg9.jpg[/ir]

Gang/entree, kijkend naar de hal:
2digck6.jpg


Andere kant op:
2wn5rip.jpg


Woonkamer vanaf de hal:
r7rbrm.jpg


Woonkamer vanaf balkonkant:
5x61hk.jpg


Keuken 8P: (Iemand interesse? :+)
n6c1nm.jpg


Hal:
bdoehg.jpg


SLaapkamer(s) aan balkonkant. Te zien is, dat de muur tussen beide slaapkamers al weg gesloopt is:
t6tjci.jpg


Slaapkamer gallerijkant:
66f4zt.jpg


Ik hard aan de beun!
2n15r1l.jpg


Nougoed, zat te doen dus :+ Handen jeuken een partij als je daar rond loopt, niet normaal :p

Sommige foto's zijn nogal vertekenend trouwens. Woonkamer lijkt erg klein, maar is irl toch behoorlijk ruim, zeker met de hal en keuken erbij straks. Morgen naar de Rabobank, en de uiterlijke sleuteloverdracht staat op 21 maart. Ik ga er zelf wel vanuit dat dat iets eerder gaat gebeuren.
 
Berging als in schuur? Of berging als in kledingkasten ed? Er zitten in de slaapkamer wel kasten, en beneden een berging van 3,5x3,5. Kan je goed veel teringzooi kwijt :p
 
Het irritanste geluid vanuit de keuken vind ik trouwen het espresso apparaat, die maakt me toch een partij herrie met dat malen van de bonen.

Haha, daar zou ik me niet aan irriteren. Beter dan t geluid van een Senseo :p Ding van ons wil maar niet kapot, ik wil ook n espressomachine :rolleyes:

Gewoon 's nachts de vaatwasser aanzetten en piek/daltarief voor je stroom nemen!

Dat sowieso..

Zo'n 'laser' was 400 euro extra volgens een niet nader te noemen keukenzaak vandaag 8P

Laat me raden, Keukenconcurrent? Erg.

Zeau, eerste kleine verslagje. Gister na het tekenen bood de makelaar me de sleutels aan om eventueel nog even langs te gaan. KWam goed uit, want de door hen verstrekte maten op het plattegrond slaan nergens op. Had het plattegrond al in CAD gezet op mn werk, dus gister samen met mn gf ff alle juiste maten op tekening gezet. Kan ik nu mooi alvast gaan orienteren op de maten van mn keuken enzo :)

Plattegrondje nog even ter verduidelijking:

Sommige foto's zijn nogal vertekenend trouwens. Woonkamer lijkt erg klein, maar is irl toch behoorlijk ruim, zeker met de hal en keuken erbij straks. Morgen naar de Rabobank, en de uiterlijke sleuteloverdracht staat op 21 maart. Ik ga er zelf wel vanuit dat dat iets eerder gaat gebeuren.

Lijkt helemaal niet klein hoor die woonkamer. Ga voor n hypotheek ook eens informeren bij een onafhankelijke adviseur....
 
Berging als in schuur? Of berging als in kledingkasten ed? Er zitten in de slaapkamer wel kasten, en beneden een berging van 3,5x3,5. Kan je goed veel teringzooi kwijt :p

Als schuur op de begane grond inderdaad. Dat is wel erg handig om zooi te stallen. Paar van die IKEA-achtige stalen frames aan de wand bouten met planken ertussen en prima. Inbouwkasten zijn vaak alleen maar vervelend, doordat het niet echt flexibel is. :)
 
Nou het geluid van een senseo is er niks bij hoor! Maarja het geluid tov zo'n bak slootwater compenseert inderdaad wel.
Alleen die Krups van mij maakt echt wel partij herrie hoor.
 
Als schuur op de begane grond inderdaad. Dat is wel erg handig om zooi te stallen. Paar van die IKEA-achtige stalen frames aan de wand bouten met planken ertussen en prima. Inbouwkasten zijn vaak alleen maar vervelend, doordat het niet echt flexibel is. :)

Beter gewoon een zooi van die losse planken ophangen met zo'n flexibel systeem met die losse beugels die je kan verstellen. Ik weet zo ff niet hoe het heet...
Ik heb ook van die planken op de hoogte zodat er net een fiets ect onder kan.
 
Laat me raden, Keukenconcurrent? Erg.

:r Bij ons in Weert is er onlangs ook 1 geopend ;(

Lars; tof, snap goed dat je handen jeuken, had ik ook toen we ons huis kregen...

En Senseo ben ik ook goed beu, de onze is 5 jaar oud ofzo, wil ook niet kaput :|
 
Beter gewoon een zooi van die losse planken ophangen met zo'n flexibel systeem met die losse beugels die je kan verstellen. Ik weet zo ff niet hoe het heet...
Ik heb ook van die planken op de hoogte zodat er net een fiets ect onder kan.

Ik weet wat je bedoelt ws. Maar voor die beugels heb ik een allergie ofzo. Helemaal als ik ze in een woonkamer tegenkom. :p Ze hangen ook vaak door, doordat ze maar aan een zijde ondersteund worden. Die stalen frames waar ik het over had kosten ook een paar knaken oid en zit je niet met max. 30cm uit de muur.
 
Echt... we kwamen daar binnen, veel goedkope prut, kopers van max. 23 jaar, verkopers haalden dat niet eens, die waren net van hun jeugdpuistjes af... Allemaal van de retards die niet bij een fatsoenlijke zaak aan de slag kunnen, en die rondsloffen in hun veel te grote overhemd en pantalon, terwijl hun wannebee-manager (ook 23 jaar, en als enige van de zaak een MBO niveau-3 afgerond) met z'n kraaloogjes rondkijkt of de targets wel gescoord worden... Troosteloze, schreeuwerige zaak, KORTINGKORTINGGRATISGRATISGRATISNUUUUKOPUHHHH
 
Ik weet wat je bedoelt ws. Maar voor die beugels heb ik een allergie ofzo. Helemaal als ik ze in een woonkamer tegenkom. :p Ze hangen ook vaak door, doordat ze maar aan een zijde ondersteund worden. Die stalen frames waar ik het over had kosten ook een paar knaken oid en zit je niet met max. 30cm uit de muur.

Eens.. in het woonkamer/slaapkamer oid is het echt not done.
Voor in een schuur/berging is het super omdat het superflexibel is, ik heb 3 lagen met planken van 2.5m en daardoor kan je megaveel kwijt.
Met zo'n vaste stelling vind ik de ruimte toch erg beperkt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top