Nah tis wel een mooi vloertje dus ben wel bereid er iets voor te geven, vind alleen 500 euro aan de hoge kant, ergens een middenweg zoeken.
Nee ze heeft de muur tussen de woonkamer en keuken verwijderd en er op een minder handige wijze een hoekkeuken van gebouwd incl verplaatsing van de wateraansluiting voor de wasmachine. Blad staat nu lomp voor het kozijn/verwarming geplaatst.
Bij mij wel. Maar maakt niet uit, ik had er graag nog even achterna gebeld om te vragen of ze het 'even' op kunnen halen. Sommige mensen zijn smakeloos. x|
Kijk wel uit met die aanpassing van de keuken dat als jij er weer uitgaat jij misschien zit met iemand die het niet over zou willen nemen... En je het dus weer in originele staat moet (laten) brengen.
Wat wordt er onder een kamer verstaan? (Ik zoek dus iets in Den Haag om samen met een maat op kamers te gaan)
Ik zat te denken aan: 2 aparte slaapkamers, gezamelijke toilet+douche, en dan keuken/woonkamer. Wordt de toilet/douche en keuken als aparte kamer gezien?
Links bovenaan bij het Te Koop bord voor het raam Zaterdag voorl koopcontract tekenen, en de maandag erna hopelijk de financiering rond maken.
Plattegrondje:
[IR]http://i54.tinypic.com/2z6tvg9.jpg[/IR]
Er gaat nog wel het eea veranderen aan dit plattegrondje. (Wand tussen keuken en woonkamer gaat eruit, de 2 slaapkamers aan de balkonkant wordt 1 slaapkamer, de wand van de badkamer gaat een meter naar links, dubbele deur van de hal naar de woonkamer gaat eruit, deur van de gang naar de keuken wordt muur, en nog meer aanpassingen.) Totaal is het 90m2.