Laat je kamer of huis zien #10

Status
Not open for further replies.
Heel erg tof project hoor dat huis.
Ik wil ook nog een keer zoiets gaan doen, helemaal strippen en volledig naar eigen wens opbouwen en inrichten.
Veel succes, ik denk dat je dat nog nodig zal hebben in de afbouwfase.

Ff vraagje.

Hoe zijn jullie op je energie leverancier uitgekomen ?

Het kan bij mij vast cheaper maar vraag me af in hoe verre die vergelijkings site's te vertrouwen zijn.

Zo zou ik volgens : energieprijzen.nl zo'n 300e per jaar goedkoper uit zijn bij NEM ipv Nuon

Nuon was bij mij destijds gewoon 50 euro duurder oid dan Essent.. Stap zelf per 15 feb van Essent over op NEM, ben benieuwd, hoorde van mensen om me heen dat het best wat goedkoper was dan Essent.

Per maand of jaar ? :P

Als ik op die site's mn postcode invul komen er stroom en gas waardes uit, zijn die geschat of komen die uit een database ofzo ?

Op energieprijzenvergelijken.com kom ik uit bij Essent: krijg daar 250e welkomst korting en kom dan uit op 984e per jaar

Last edited:
Kijk op prizewize.nl.
daar zie je ook wat de welkomspremies zijn.
Zo geeft E-on nu bijvoorbeeld 200euro welkomspremie en ze betalen je boete voor de contractbreuk.

Gewoon volle bak bijlenen. Nu vol van genieten. Straks ga je toch trouwen en suf doen in gemeenschap van goederen enzo. Kan zij lekker meebetalen aan jouw schuld. Prima toch.

{! Oké bring it on thuiswoners!

Last edited:
Per maand of jaar ? :P

Als ik op die site's mn postcode invul komen er stroom en gas waardes uit, zijn die geschat of komen die uit een database ofzo ?

Op energieprijzenvergelijken.com kom ik uit bij Essent: krijg daar 250e welkomst korting en kom dan uit op 984e per jaar

Heb je je oude gegevens niet? Zodat je ongeveer weet wat je gebruikt, dan kun je het zo uitrekenen? Ik heb 2 jr terug een abo afgesloten bij de NEM, via energiewijzer, kreeg toen een dikke premie na 1 jaar, 300 euro of zo. Scheelde verder niet zo heel veel met mn leverancier daarvoor, ENECO.

En zo zit ik momenteel bij Oxxio, die had op dat moment de beste deal. Denk dat ik dit jaar weer bij een ander afsluit (ook ivm verhuizen). Goed die energiesites in de gaten houden. www.gaslicht.com en via de consumentenbond.

@Douwe: per maand, belachelijk! Voorschot was een stuk hoger ineens, dus ik had gebeld of dat niet naar beneden kon, nee dat kon niet. Uiteindelijk ook geen cent van het voorschot teruggekregen dus maar snel weer vertrokken, boete voor contractbreuk had ik in 1,5 maand terugverdiend 8P

Ik zit straks met blokverwarming en wil op inductie gaan koken. Verbruik dan helemaal geen gas meer. Daarentegen wel meer stroom natuurlijk, maar zal altijd voordeliger uit zijn

dat is een mooi beetje werk. maar je krijgt er wel wat voor terug :)

Heel erg tof project hoor dat huis.
Ik wil ook nog een keer zoiets gaan doen, helemaal strippen en volledig naar eigen wens opbouwen en inrichten.
Veel succes, ik denk dat je dat nog nodig zal hebben in de afbouwfase.

Bedankt :)

Het is inderdaad erg veel werk en maken ook gebruik van veel oude materialen.
Gevelstenen van een sloperij gehaald en schoon gebikt, hardstenen waterslagen + dorpels ook via de sloop en veel materialen via internet bij elkaar gezocht...

Dit maakt het erg leuk en nog goed betaalbaar.

Belangrijkste... je gebruikte de oude matrialen waardoor het gewoon nieuw is met een oude look ipv van het net niet nieuwe spul.

Net contact gehad met de vorige bewoonster over de spullen ter overname (laminaarvloer en keukekblad). Vrouwtje wilde 500 euro hebben voor der laminaatvloer (28 m2) want ze had um voor 1300 euro laten leggen 8P In een huurappartement 8P

Dus vrolijk gezegd dat ie er dan uit mocht omdat ik het teveel geld vond, belt ze 10 min. later terug wat ik dan wel voor prijs in gedachte had. Merk dus wel dat ze geen zin heeft om die vloer eruit te halen....

Tuurlijk logisch maar hoop niet dat ze alsnog verwacht dat ik 500 euro neer ga leggen voor dat vloertje..

Hoop wel dat ze opschiet, kan ik volgende week aan de gang...

Status
Not open for further replies.
Back