Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
Schakelmateriaal nog ff alpinewit, Extera :)

Vind het wel wat hebben. Bij mij wordt t stucwerk wel gewoon strak, stucadoor is van de week wezen kijken.

Ben nog steeds volop bezig. Vorige week hebben de keukenmonteurs het leidingwerk aangepast, eigenlijk compleet vernieuwd, ingefreesd, nieuwe groepenkast in huis met 3 extra groepen, en aardlek. Groepenkast in de schuur voorzien van aardlek en wat getuned :D, loodgieter heeft inbouwreservoir gemonteerd en riolering aangepast, waterleidingen in toilet in de vloer gemaakt.

En zelf zijn we bezig met zowat t hele huis te voorzien van nieuwe centraaldozen, bekabeling inc randaarde, inbouwdozen naar beneden frezen en uitbreiden, CAI kabel wordt ingefreesd, besturing cv ketel is weggewerkt, bekabeling spotjes voorbereiden etc etc. Best leuk eigenlijk :) Al het schakelmateriaal van Busch-Jaeger gehaald, werd wel ff misselijk van de rekening. Maar wel fraai spul.

Deze week moet t qua bekabeling afzijn, donderdag komt de stucadoor al :)
 
Nice!
Elektra moet ik ook nog gaan doen, maar laat ik denk ik door iemand van t werk doen. Ik HAAT elektra, ook maar binnenkort een stucadoor hosselen, mn keuken moet namelijk ook nog gedaan worden :)

Ik heb boven nog de wcd's uit de jaren '60 zitten, ziet dr niet uit :D!
 
Nice!
Elektra moet ik ook nog gaan doen, maar laat ik denk ik door iemand van t werk doen. Ik HAAT elektra, ook maar binnenkort een stucadoor hosselen, mn keuken moet namelijk ook nog gedaan worden :)

Ik heb boven nog de wcd's uit de jaren '60 zitten, ziet dr niet uit :D!

Ghehe die had ik ook. De inbouwdozen voor de schakelaars laat ik lekker zitten. Als je t met iemand samen kunt doen moet je gewoon lekker meehelpen. Scheelt je aardig wat knaken denk. En aan de trekveer hijsen kan ook iedereen :p
 
Klopt, maar ging voornamelijk over het aansluiten in de kast :p
Moet sowieso een hele nieuwe kast in, lekker veel groepen erin knallen :)

Ik wou eerst overal RVS wcd's plaatsen maar dat is echt ziekelijk duur, neem wel lekker zilver :+
 
Kan je beter ff blijven waar je nu bent (thuis?) 700x12 = 8400e wat je er ff inpompt alleen qua huur, reken maar uit wat je dan bespaart per jaar, zet dat apart voor je koophuis en je bent stukken beter bezig imo :)

Ik huur nu in Ede, 390e pm voor +/-100m2 :p Dus je rekensom gaat niet op ;)

Ik ben zelf sowieso meer van het kopen, maar of Utrecht ook nog mijn voorkeur heeft over 3-5 jaar is de vraag. Den Haag of Voorburg is zeker ietsje goedkoper en meer aanbod (zelfde als hier in Ede ong) maar Den Haag en zeker Voorburg trekken me niet, itt Utrecht.

Maargoed het is dus afhankelijk van mn gesprekken met de adviseurs... Die KK terugverdienen zit ik een beetje mee. VON zou dan ook wel lekker zijn, maar ik wil er wel redelijk snel in.
 
Klopt, maar ging voornamelijk over het aansluiten in de kast :p
Moet sowieso een hele nieuwe kast in, lekker veel groepen erin knallen :)

Ik wou eerst overal RVS wcd's plaatsen maar dat is echt ziekelijk duur, neem wel lekker zilver :+

Ik heb alleen in de keuken rvs. Idd belachelijk duur. De rest alpine wit. Zilver staat zo fake imo.

Ik heb nu 6 groepen binnen, 4 groepen in de schuur, en 1 groep krachtstroom in de schuur. En nog 1 groep tussen huis en schuur om de grondkabel te beschermen :)
 
Er bestaan best fraaie zilvere exemplaren, mn pa heeft ze beneden ook. Die wou ook eerst RVS, maar hij vond 40e voor 1 wcd een beetje duur :+

Wel superrelaxt dat je krachtstroom heb in je schuur :)
 
Nice!
Elektra moet ik ook nog gaan doen, maar laat ik denk ik door iemand van t werk doen. Ik HAAT elektra, ook maar binnenkort een stucadoor hosselen, mn keuken moet namelijk ook nog gedaan worden :)

Ik heb boven nog de wcd's uit de jaren '60 zitten, ziet dr niet uit :D!

Is er nog iets dat jij wel zelf doet? :+
 
Keuken slopen, laminaat leggen en schoonheidssalon bouwen, nieuwe cv-ketel hosselen en nieuwe radiatoren ophangen :p
Verven en elektra doe ik niet aan :D
 
Gewoon net erbuiten gaan wonen, je bent er zo met OV/auto.

Mja ik wil wel een beetje het stadse meepakken. Dus op een zondagmiddag in de zomer hangen in het park, snel in het centrum zijn, etc. Utrecht centrum betaal je helemaal de hoofdprijs, mn nichtje heeft aan de Oude Gracht gezeten voor 900 oid voor een zolderkamer...

Oja, die 60m2 klopt niet btw, ik had alleen de woonkamer en slaapkamer even snel opgeteld. Het is wel wat meer, rond de 80-90 als ik het zo snel ff zie.
 
Last edited:
Mja ik wil wel een beetje het stadse meepakken. Dus op een zondagmiddag in de zomer hangen in het park, snel in het centrum zijn, etc. Utrecht centrum betaal je helemaal de hoofdprijs, mn nichtje heeft aan de Oude Gracht gezeten voor 900 oid voor een zolderkamer...

Oja, die 60m2 klopt niet btw, ik had alleen de woonkamer en slaapkamer even snel opgeteld. Het is wel wat meer, rond de 80-90 als ik het zo snel ff zie.
Klinkt gek, maar kijk ook eens op kamernet.nl Staat best veel op, ook grotere woningen in dergelijke steden.
 
Sommige van die verkopers leven echt in een wereld vol waanideeen zeg :( .

Eensch, maar als je soms hoort waarvoor dingen worden verkocht, dan zouje bijna zelf absurde prijzen gaan vragen.. Veel mensen leven nog in de duur=beter wereld :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top