Laat je kamer of huis zien #10

Status
Not open for further replies.
Echt... we kwamen daar binnen, veel goedkope prut, kopers van max. 23 jaar, verkopers haalden dat niet eens, die waren net van hun jeugdpuistjes af... Allemaal van de retards die niet bij een fatsoenlijke zaak aan de slag kunnen, en die rondsloffen in hun veel te grote overhemd en pantalon, terwijl hun wannebee-manager (ook 23 jaar, en als enige van de zaak een MBO niveau-3 afgerond) met z'n kraaloogjes rondkijkt of de targets wel gescoord worden... Troosteloze, schreeuwerige zaak, KORTINGKORTINGGRATISGRATISGRATISNUUUUKOPUHHHH

SO TRUE :D
 
Waar heft men hier zn keuken vandaan dan? Heb wel zat toffe ideeen, maar wil er geen 10K aan spenderen eigenlijk. Zit toch hard te overwegen om wat te scoren bij de IKEA, lekker zelf monteren en de apparatuur elkers vandaan halen
 
Sommige foto's zijn nogal vertekenend trouwens. Woonkamer lijkt erg klein, maar is irl toch behoorlijk ruim, zeker met de hal en keuken erbij straks. Morgen naar de Rabobank, en de uiterlijke sleuteloverdracht staat op 21 maart. Ik ga er zelf wel vanuit dat dat iets eerder gaat gebeuren.
Erg mooie ruimtes Lars, bruikbaar genoeg denk ik zo.
Laat me raden, Keukenconcurrent? Erg.
Nee die andere uit de groep die ook in N'dorp zit, Brugman. Wat een zaak zeg :r

Lijkt helemaal niet klein hoor die woonkamer. Ga voor n hypotheek ook eens informeren bij een onafhankelijke adviseur....
Juist Lars, ik wilde het ook zo doen, maar ben nu uiteindelijk bij de onafhankelijk adviseur net zo duur uit (zelfs iets goedkoper), en véél flexibeler. Volgende week offerte doornemen en tekenen.

In Zoetermeer zit een erg goeie, kan je zijn gegevens wel PM'en als je wil.
 
Gvd luie zak hooi:
[ir]http://lh6.ggpht.com/_jfgOAB0xahY/TTcmW-UX80I/AAAAAAAAA78/Ak7VE288Nwo/IMG_0639%20%28Custom%29.JPG[/ir]
in ZBL.
 
Waar heft men hier zn keuken vandaan dan? Heb wel zat toffe ideeen, maar wil er geen 10K aan spenderen eigenlijk. Zit toch hard te overwegen om wat te scoren bij de IKEA, lekker zelf monteren en de apparatuur elkers vandaan halen

Heb in mn vorige huis ook een IKEA keuken gezet. Nadeel is dat de frontjes altijd gefolied zijn, is in het begin mooi maar gaat los laten. Ook moeten de leidingen in de wand of onder de kasten, omdat de kasten strak tegen de wand aankomen itt andere keukens.

Als je bij een fatsoenlijke keukenzaak gaat shoppen, kun je ook voor een hele nette prijs slagen en eventueel zelf monteren. Het blad en zaken als een kraan kun je dan bijv. wel weer bij IKEA kopen...

TIP: NIET naar een Mandemakers zaak gaan, waar je over de prijs moet onderhandelen.
 
Je vriendin wilde in ZBL blijven en jij bent enkel om die garage akkoord gegaan. Zo is t gegaan he :D
Uhm, waar woonde jij nu ook alweer? :+

Vind het een prima dorp, alles in de buurt. De selectie was voor mij K'waal, N'dorp, ZBL.

Over die keukens. Ben zelf nu ook volop aan het kijken en kan bij Ikea toch ook niet vinden wat ik mooi vind. Over ikook heb ik nu het beste gevoel, komende week nog een keer langs daar. Ben nog niet helemaal uit de apparatuur, het gaat me er vooral om dat de dingen die in het zicht zitten (afzuigkap, kookplaat, oven) redelijk bij elkaar passen en het liefst van hetzelfde merk zijn. Ook wil ik waarschijnlijk een kap met randafzuiging ivm plaatsing in de woonkamer.
Helaas vind ik dat Siemens niet echt mooie kookplaten heeft. Wil een 60cm, eventueel 75 maar hoeft niet.
 
Hehe. Snap t wel hoor :). Het is alleen niet het type huis dat mij charmeert, maar goed.

Wij kijken ook nog steeds rond. Het liefst woon ik nog een jaar hier in dit huurhuisje en dan tegen droomhuis aanlopen.
 
Uhm, waar woonde jij nu ook alweer? :+

Vind het een prima dorp, alles in de buurt. De selectie was voor mij K'waal, N'dorp, ZBL.

Over die keukens. Ben zelf nu ook volop aan het kijken en kan bij Ikea toch ook niet vinden wat ik mooi vind. Over ikook heb ik nu het beste gevoel, komende week nog een keer langs daar. Ben nog niet helemaal uit de apparatuur, het gaat me er vooral om dat de dingen die in het zicht zitten (afzuigkap, kookplaat, oven) redelijk bij elkaar passen en het liefst van hetzelfde merk zijn. Ook wil ik waarschijnlijk een kap met randafzuiging ivm plaatsing in de woonkamer.
Helaas vind ik dat Siemens niet echt mooie kookplaten heeft. Wil een 60cm, eventueel 75 maar hoeft niet.

Waarom zo'n kleine kookplaat? Onhandig lijkt me.

Als ik jou was trouwens, zou ik de kookplaat helemaal naar rechts verplaatsen, bij het raam. Heb je minder kooklucht binnen, en je kunt naar buiten toe met de afzuiging ipv recirculatie.
 
Mooi hok hoor lars, vrij groot ook nog! En je kan mooi alles naar eigen smaak maken met zo'n kale aanlevering.
 
Waarom zo'n kleine kookplaat? Onhandig lijkt me.

Als ik jou was trouwens, zou ik de kookplaat helemaal naar rechts verplaatsen, bij het raam. Heb je minder kooklucht binnen, en je kunt naar buiten toe met de afzuiging ipv recirculatie.
Waarom onhandig? Wanneer kook je met 5 pannen? Juist handig zo'n kleinere plaat, je hebt er namelijk meer bladruimte omheen. Wel een 90cm afzuig erboven.
Het is even de vraag wat we zichtbaar willen hebben vanuit de kamer, plus dat de afvoer nu in het midden van de muur zit (naar boven). Met een goeie afzuigkap zullen de etensluchten wel meevallen.
 
Gaat niet om die 5 pannen.

Beetje ruimte om je pannen, is handig. Wokbrander, ook handig. Lijkt me ook een raar gezicht, zo'n brede kap boven een smal plaatje.

Ik dacht trouwens dat er een recirculatiekap in zat, als dat niet zo is kun je hem misschien beter daar laten ja.
 
heb hier ook 60cm plaat onder 90cm afzuiger.... werkt juist :W...
SDC10173.jpg
 
Heb verschillende voorbeelden gezien idd en ziet er niet raar uit. Zo heb je aan beide kanten nog aflegruimte. Er zit een schoorsteen in met 2 kanalen erin, heb inmiddels de bouwtekeningen van de gemeente. Dus of dat, of een koof naar de achterkant van het huis maken (of door het plafond).

Wokbrander vind ik btw ook niet zo nodig, maar zal er waarschijnlijk wel opkomen als grootste pit. Draaiknoppen moeten iig wel aan de voorkant zitten.
 
En wat betreft de keuken, ik heb wel een tof idee.

Dacht eraan om een wandkast te nemen aan de kant waar ook de koof zit. Dus vanaf de koof naar het raam eigenlijk. Die koof is 620 diep. Dan in het midden van de ruimte, vanaf het raam, een eilandvorm, met daarin wasbak en kookpit. Koelkast en over/steamer komen in die wandkast.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top