Laat je kamer of huis zien #9

Advertisement - register to remove this

Ja, weer nul op rekest. En geen serieus tegenbod waar iets mee gedaan kan worden. Hij wil wel 4k zakken in zn vraagprijs. Echt een pannenkoek.
 
Aangegeven dat we zonder serieus tegenbod geen verdere stappen ondernemen komende tijd. Hij krijgt nog 2wkn bedenktijd. Anders is het definitief over. Ik weiger er gewoon meer voor te betalen.
 
WIE IS HIER NOU DE SNACKBAR, JIJ OF IK?!



Wat een verrekte mongol joh, zeker in deze tijd moet je bij een marktconformbod gewoon zaken doen.
 
Lekkere gehaktbal dan:D, hij heeft liever nog 6 maanden een dubbele hypotheek á 800 eu in de maand dan dat die akkoord gaan met jou bod of iig een serieus tegenbod brengt8P
 
Speelt gewoon hard to get. Gewoon een tijdje niks van je laten horen, beetje laten zweten. En dan nogmaals hetzelfde bod uitbrengen.
 
zonet ff met me grafrijpe buurvrouw gesproken, die vond het best als ik de heg er uit trok zodat ik een schutting neer kan zetten..

Beterrrrr.. ze wilde zelfs wel meebetalen eventueel hehe :+
 
Lekkere gehaktbal dan:D, hij heeft liever nog 6 maanden een dubbele hypotheek á 800 eu in de maand dan dat die akkoord gaan met jou bod of iig een serieus tegenbod brengt8P

Blijkbaar ja. Ik weet dat hij het huis voor 200k von heeft gekocht. Bedrag wat wij daar onder zitten is verwaarloosbaar. Alleen wil meneer zijn extra kosten eruit hebben 8P. Maar goed, wat Arne zegt heb ik ook wel. Lekker afwachten maar. Ben er alleen wel even ziek van.
 
Het kan na 30 jaar ook uitgaan, als het goed zit moet je er gewoon voor gaan.
Mijn vriendin en ik zijn ook pas 1,5 jaar samen.
 
Back
Top