Laat je kamer of huis zien #9

Anderhalf jaar kan ook vrij vlot zijn hoor Robert :P

Ik ben nu bijna 3,5 jaar samen, maar nu samen iets kopen ben ik gewoon een beetje huiverig om. Het kan ook veel verpesten natuurlijk.

Mijn vrienden om me heen beginnen wel allemaal aan die draken.
Huis kopen --> Samenwonen driekwartjaar --> kinders ;(

Zo gaat het straks Kraenendonck, flink de duim er op want je hebt het SAMEN gekocht :o:o

:P

Als je na 3.5 jaar nog niet wil samenwonen kan je beter stoppen imo, dan zit er echt wat mis.

ik wil wel samenwonen, maar de situatie is er nog niet naar. Bovendien is het juist een goede test als ik zelf wat koop, aangezien mn gf er dan toch 24/7 zal zijn.

wat een slap gelul robert. niet iedereen heeft de huisje-boompje-beestje-vinexwijk-natte droom. alsof je relatie beter zou zijn als je samenwoont.

koop gewoon lekker je hok lars. richt het in zoals jij t wilt en op t moment dat t een tijd goed gaat zo kan je daar altijd nog over nadenken.

Je mist toch blijkbaar iets als je niet met je din samen wil wonen, waarom zou je na zo'n tijd niet gaan samenwonen?? Als je dan nog steeds alleen wil zijn is je vriendin niet de ware imo.

niet elke relatie is hetzelfde robert. er is geen standaard aantal jaar voor wanneer en of je wilt samenwonen. waarom zou je het wel doen als je zelf je vrijheid en leven waardeert zoals het is, je vriendin een leuke toevoeging op je leven is en je daar beide niet direct behoefte aan hebt. moet je het dan maar doen omdat de rest van de schapen het ook doet omdat ze dat in gtst gezien hebben?

Precies, ik ben overigens van mening dat je het best eerst allebei op jezelf hebt gewoond, voordat je gaat samenwonen. Als je samen vanuit het ouderlijk huis een huis koopt, ben je samen, altijd samen. En wat nu als het over is? Dan val je in een gat.

Precies, ik ben overigens van mening dat je het best eerst allebei op jezelf hebt gewoond, voordat je gaat samenwonen. Als je samen vanuit het ouderlijk huis een huis koopt, ben je samen, altijd samen. En wat nu als het over is? Dan val je in een gat.

Juist, dat is precies mijn punt.

Het gaat echt prima tussen mij en mn GF, maar op jezelf wonen is best een grote stap. Dat doe ik bijv oorkeur gewoon eerst alleen. Dat geeft echt niet direct mijn gevoel voor mn gf weer hoor.

Maargoed, Hilly heeft het ook goed verwoord.

Juist, dat is precies mijn punt.

Het gaat echt prima tussen mij en mn GF, maar op jezelf wonen is best een grote stap. Dat doe ik bijv oorkeur gewoon eerst alleen. Dat geeft echt niet direct mijn gevoel voor mn gf weer hoor.

Maargoed, Hilly heeft het ook goed verwoord.

Ik vind het juist goed dat je dat gescheiden kunt zien op die leeftijd! Ipv altijd te denken voor 2!

Vriend van me heeft het juist anders, die zegt nooit te kunnen samenwonen met zijn vriendin (na dit al eens een half jaar te hebben gedaan), DAN kun je er beter een punt achter zetten ;)

GF topic aub :p

Gisteren weer lekker geklust. Elektro afgemaakt beneden en getest, vanavond gehuld in capuchontrui, muts en handschoenen isoleren :D

Back