Laat je kamer of huis zien #7

Status
Not open for further replies.
Hehe, tja als je het kan betalen... ;)

Ik zou het alleen niet gedaan hebben, volgens mij ben je als vrachtwagenchauffeur amper thuis, dan is een flatje net zo goed en dan kan je nog flink sparen ook.
 
ik vroeg me af wat hij met een eensgezinswoning moest en dat vraag ik mij nog steeds af :/

't is ook nooit goed...

Waarom niet een eengezins woning?
Kost iets meer dan een appartement.
hoe eerder je er mee begint hoe beter, het komt er toch ooit van.
 
hier ken je voor zelfde prijs als een flat/appartament een 1gezinswoning huren/kopen... soms zelf goedkoper, iig mooi ruimte voor auto/motors :W top huis dus.
 
Je weet wel dat het op het moment vriest in Nederland? :D


Bad staat idd binnen... Grote Heater geregeld met oud jaar.. Oud en Nat vieren met vrienden altijd al een strandfeest willen geven met oud jaar :)


Zit met de vulling van 90% 6500 liter water in. Alleen nu nog een warmtepomp er in dan kan je hem tot 40 graden opwarmen.


:)
 
ik vroeg me af wat hij met een eensgezinswoning moest en dat vraag ik mij nog steeds af :/

Ik ben minder kwijt met dit huis, dan dat ik voor een appartement was gegaan. Dan ben ik rond de 500 euro, + de 100 a 125 euro VVE kwijt.

Dus zit nu goedkoper en groter :).

En garage werd op een gegeven moment toch wel een must en dan is dit ideaal.
 
http://www.funda.nl/koop/hoogeveen/huis-56654016-de-punter-38/fotos/

Momenteel dus echt bezig met het kopen :).

Wat een financieel gedoe zeg :p

Pff, blijkt maar weer wat een afzetterij hier in de randstad, voor dat geld (nouja, iets minder) haal ik net aan een appartement 10 hoog ergens in een allochtonenwijk..

Kan hier in regio Haarlem ook helemaal niets vinden wat een beetje redelijk is voor <800 huur p.m.
Zit al 2 jaar in de wachtrij bij de woningbouw en het duurt nog 4 jaar voor iets redelijks 8P
 
ik heb btw sinds eergister me cv aan de loop in mn huis.. helemaal zelf aangelegt met me pa.. kutwerk zeg.. huis is nu zo goed als vrijwel af.. beetje bijverfen en schoonmaken en dan shit overladen!.. pics maak ik snel weer
 
Door al dat lezen hier over verbouwingen krijg ik dus ook zo'n zin om een huis te verbouwen he :W Jammer dat ik er nog geen heb :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top