Laat je kamer of huis zien #7

Status
Not open for further replies.
Huur je vrije sector Nicolas? Ik zit wat te rond te kijken in Tilburg, maar echt te duur voor wat je krijgt (bv Direct Wonen).

Dat scheelt nogal ja :P

@ Nico, ik kijk nu nog tegen een bouwplaats aan :P

Ze bouwen een zelfde serie aan de overkant namelijk.
Daar tussenin een laan met gras, bomen en parkeerplekken. Straat krijgt trouwens geluidsdempende tegels ofzoiets :P

Huur je vrije sector Nicolas? Ik zit wat te rond te kijken in Tilburg, maar echt te duur voor wat je krijgt (bv Direct Wonen).
Commerciële huur idd, bij Meeus. Ze hebben daar wel een inkomenseis van 4.5x de maandhuur. Direct wonen is idd veeel duurder, maar je moet wel als je niet anders kan...

Hoe zit het trouwens met je uitzicht, waar kijk je op uit?

Zeker nog nooit in Spijkenisse geweest Noico? Ik zou de ramen verduisteren als ik er zou wonen iig ;( ;)

Commerciële huur idd, bij Meeus. Ze hebben daar wel een inkomenseis van 4.5x de maandhuur. Direct wonen is idd veeel duurder, maar je moet wel als je niet anders kan...

Commercieel huren staat gelijk aan opgelicht worden. Maar idd, soms kan t niet anders.

Commercieel huren staat gelijk aan opgelicht worden. Maar idd, soms kan t niet anders.
Als er een inkomenseis is valt het wel mee, dan zijn de tarieven een stuk lager. Ik bedoelde dat direct wonen (commerciele huur zonder inkomenseis) superduur is, alle polen en semi-junks moeten daar huren en dat levert natuurlijk gezeik op waardoor het nog duurder wordt.

Ja ik vergelijk dat met de regio hier is dat wel 2x zoveel geld in vergelijking met ruimte, hier huur je een 1 gezinswoning voor 550/600

550 is toch niet zo duur? Als ik hier in Utrecht zoiets groots en nieuws kan vinden voor die prijs spring ik een gat in de lucht. Je woont duidelijk niet in de randstad...

Zo,

ik ben inmiddels ook aardig gevorderd!

donderdag komt mijn bed, en vrijdag de keuken. voor de rest ben ik bijna klaar met alles. zal rond kerst eens wat pics droppen!

Leuk huisje hier in de buurt zit je al gauw aan 700 euro p/m kale huur in de vrije sector.

Als je een eengezinswoning wilt via sociale huurbouw, kost een vergelijkbaar huisje rond de 550 a 600 euro.... maar die krijg je niet zo maar :P das echt achteraan sluiten dan.

Mijn verhuizing schiet al aardig op trouwens. Morgen a overmorgen ben ik wel klaar denk ik. Vanavond ff bij m'n ouders slapen (en internetten :+ ) ik moet verdomme 2 weken wachten tot dat kut Ziggo m'n adreswijziging heeft verwerkt. Heel fijn.

Wat een prijzen zeg zie ik hier voorbij komen voor huren.

Ik zou dan ook nooit huren maar goed. Weg gegooid geld.

Heb vast een 40inch lcd 100hz samsung gekocht met een playstation 3. Voor in mn huis. Heb er nu wel zin in :D

Ik verhuis niet gauw. Huis is goed genoeg. Goed groot. Goeie locatie. Alles erop en eraan.

Daarbij heb ik het goedkoop gekregen.

Dus zal wel mee vallen :P

Status
Not open for further replies.
Back