3x? wat heb jij voor je huis betaald dan? dat is wel heel weinig zeg.
Maykel hosselt die shit!
Commerciële huur idd, bij Meeus. Ze hebben daar wel een inkomenseis van 4.5x de maandhuur. Direct wonen is idd veeel duurder, maar je moet wel als je niet anders kan...Huur je vrije sector Nicolas? Ik zit wat te rond te kijken in Tilburg, maar echt te duur voor wat je krijgt (bv Direct Wonen).
Hoe zit het trouwens met je uitzicht, waar kijk je op uit?
Commerciële huur idd, bij Meeus. Ze hebben daar wel een inkomenseis van 4.5x de maandhuur. Direct wonen is idd veeel duurder, maar je moet wel als je niet anders kan...
Als er een inkomenseis is valt het wel mee, dan zijn de tarieven een stuk lager. Ik bedoelde dat direct wonen (commerciele huur zonder inkomenseis) superduur is, alle polen en semi-junks moeten daar huren en dat levert natuurlijk gezeik op waardoor het nog duurder wordt.Commercieel huren staat gelijk aan opgelicht worden. Maar idd, soms kan t niet anders.
Ja ik vergelijk dat met de regio hier is dat wel 2x zoveel geld in vergelijking met ruimte, hier huur je een 1 gezinswoning voor 550/600
Dat scheelt nogal ja
@ Nico, ik kijk nu nog tegen een bouwplaats aan
Haha join the club
Ik vind 550 niet zo veel btw. Doe je goed in de randstad.
doel je daarmee op notariskosten enz? want zover mij bekend, bouw je toch eigen vermogen op met een koop woning.