Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Ik kan niet meer quoten, maar bedankt iedereen :)

Wasmachine en droger in de badkamer maakt niet veel uit met veiligheid hoor. Zit op een ge-aarde trekschakelaar, en er zit een glazen wand tussen.

En betreft opelkaar zetten; bij Bosch kan t iig, omdat de pootjes van de droger binnen de randen van t bovenblad van de wasmachine staan. En er dus niet af kan dansen.

Zet zelf dagelijks machines bij klanten neer, dus weet wel wat veilig is.
 
Arne, fuck hem maar met zn huis dan!
Als jij van 180 naar 195 gaat moet hij niet verwachten dat jij ook nog ff naar 200.000 gaat. Wat is de vraagprijs eigenlijk? In deze tijd moet hij al blij wezen dat iemand het biedt.
 
Arne, fuck hem maar met zn huis dan!
Als jij van 180 naar 195 gaat moet hij niet verwachten dat jij ook nog ff naar 200.000 gaat. Wat is de vraagprijs eigenlijk? In deze tijd moet hij al blij wezen dat iemand het biedt.

Denk dat je jezelf moet afvragen of je later geen spijt gaat krijgen dat je die laatste 5k er niet bij hebt gedaan :)
Zo ja; kopen
Zo nee; fuck hem idd :)
 
Dit geld natuurlijk ook voor de verkoper.
Die denkt nu:
Verkopen, en dus iets minder beuren, of niet verkopen en misschien heel lang moeten wachten op een nieuwe koper.

Blijft een psychologisch spelletje.
 
Dit geld natuurlijk ook voor de verkoper.
Die denkt nu:
Verkopen, en dus iets minder beuren, of niet verkopen en misschien heel lang moeten wachten op een nieuwe koper.

Blijft een psychologisch spelletje.

Als ik Arne zijn post lees ben ik daar niet zo overtuigd van.
 
Vraagprijs is 209k. Ik weet nog niet wat we gaan doen, ik denk dat ik mn poot gewoon stijf hou.
 
gefeliciteerd arne..

Als de verkoper zijn huis niet persee kwijt moet dat lijkt t mij dat ie er idd de hoofdprijs voor wilt krijgen, (of w8 tot de crisis voorbij is)
 
zou sowieso nooit hoger gaan bieden als de waarde van het huis, dus 2 ton is voor die verkoper wat hoog gegrepen
 
Vraagprijs is 209k. Ik weet nog niet wat we gaan doen, ik denk dat ik mn poot gewoon stijf hou.

Gewoon poot stijf houden idd. Een week later bellen dat het bod nog steeds staat. Ik en mijn vriendin hadden niet eens een week nodig, voordat de verkopende partij zich bedacht :D
 
Eerste foto van mijn crib :W


[IR]http://i46.tinypic.com/sysd9w.jpg[/IR]


Ik woon op nummer 7, maatje van me op 5 :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top