Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
15 Februari hier :W

Appartement in Den Haag Bezuidenhout, 75m2 en alles (vloeren, keuken, badkamer, stuc/schilderwerk, waterleidingen, elektra) nieuw vanbinnen. Wil wel de keuken misschien nog voorzien van een extra kastje en een achterwand achter het fornuis. Voor de rest is het lampen/gordijnen ophangen en meubels erin, klaar :p

Nice Gefeliciteerd! Kunnen we op de koffie komen :p
 
Kak, ging even ijs uit de vriezer bikken en schoot uit: psssssssssssssssssssssssssss..
Koelkast nu naar z'n grootje of alleen 't vriesvak? 't Is zo'n tafelmodelletje.

Edit:
En net trouwens m'n desired klok voor 3 tientjes op de kop getikt. :W
12-783-32_1.jpg
 
Last edited:
Idd ook een keer gehad.. kut is dat. Beste methode is gewoon stekker eruit en kokend water in een steelpannetje in t vriesvak zetten.

Overigens is dat gas wel redelijk giftig dus niet inademen :+
 
15 Februari hier :W

Appartement in Den Haag Bezuidenhout, 75m2 en alles (vloeren, keuken, badkamer, stuc/schilderwerk, waterleidingen, elektra) nieuw vanbinnen. Wil wel de keuken misschien nog voorzien van een extra kastje en een achterwand achter het fornuis. Voor de rest is het lampen/gordijnen ophangen en meubels erin, klaar :p

Leuk! Wie is je VvE-beheerder? ;)?
 
Idd ook een keer gehad.. kut is dat. Beste methode is gewoon stekker eruit en kokend water in een steelpannetje in t vriesvak zetten.

Overigens is dat gas wel redelijk giftig dus niet inademen :+

Ja, ik had al 2 waxinelichtjes erin staan, want het ijs was te dik om er een pannetje in te krijgen en ik had geen föhn.
Dus toen 't me niet snel genoeg ging, ben ik gaan hakken: wrong move.

Was nog redelijk gevaarlijk ook toen 'ie gas begon te spuiten en 't vlammetje er een paar cm naast zat. 'Met gevaar voor eigen leven' nog wel 't vlammetje uitgetikt, voor ik naar buiten vloog. :p
 
Ik wil graag een 2.1 set bij mijn tv hebben. nu zie ik van samsung van die setjes staan alleen zit er altijd een blueray speler bij. ik heb al een ps3 dus ik ben dat niet nodig. en als ik zo.n set heb. waar sluit je dat op aan? Op je tv of op je blueray/ps3 en heb je dan alleen dat geluid met films en spellen of ook gewoon op de normale tv?
 
Je hebt een aparte receiver (versterker) nodig. Bij zo'n set van bijv. Samsung is de BD speler meteen de receiver.
 
In plaats van omgeving Utrecht een appartement zijn de plannen ineens omgedraaid. Kan nu uitkijken naar een Appartement in Gent. Zitten er hier Belgen die me de mooie stekken kunnen vertellen?
 
Coupure is leuk om te wonen en nog wel betaalbaar, echt t centrum in rondom vrijdagmarkt of Patershol is natuurlijk nog leuker maar daar hangt een prijskaartje aan. Verder wegblijven van Rabot :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top