Laat je kamer of huis zien #10

Status
Not open for further replies.
Uhm, waar woonde jij nu ook alweer? :+

Vind het een prima dorp, alles in de buurt. De selectie was voor mij K'waal, N'dorp, ZBL.

Over die keukens. Ben zelf nu ook volop aan het kijken en kan bij Ikea toch ook niet vinden wat ik mooi vind. Over ikook heb ik nu het beste gevoel, komende week nog een keer langs daar. Ben nog niet helemaal uit de apparatuur, het gaat me er vooral om dat de dingen die in het zicht zitten (afzuigkap, kookplaat, oven) redelijk bij elkaar passen en het liefst van hetzelfde merk zijn. Ook wil ik waarschijnlijk een kap met randafzuiging ivm plaatsing in de woonkamer.
Helaas vind ik dat Siemens niet echt mooie kookplaten heeft. Wil een 60cm, eventueel 75 maar hoeft niet.

Net ook ff op die site van I-kook zitten speuren. Die Ancona spreekt mij wel aan. Thanks voor de tip. Hier ook weer lastig een goede kleur uit te zoeken.
 
Hehe. Snap t wel hoor :). Het is alleen niet het type huis dat mij charmeert, maar goed.

Wij kijken ook nog steeds rond. Het liefst woon ik nog een jaar hier in dit huurhuisje en dan tegen droomhuis aanlopen.

Jij ging toch in dat monumentale ding?
 
En wat betreft de keuken, ik heb wel een tof idee.

Dacht eraan om een wandkast te nemen aan de kant waar ook de koof zit. Dus vanaf de koof naar het raam eigenlijk. Die koof is 620 diep. Dan in het midden van de ruimte, vanaf het raam, een eilandvorm, met daarin wasbak en kookpit. Koelkast en over/steamer komen in die wandkast.

Je bedoeld dat je woonkamer en keuken echt 1 worden zeg maar?
Zie je steeds vaker.... erg mooi vaak
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top