Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
Geloof mij, onder glasvezel/vlies zie je ook elke bobbel. Heb zelf nog steeds een muur die ik opnieuw moet doen op een slaapkamer :p
 
Beter een (klein) gat dan een hobbel idd met glasvezel.

Iets anders, wij willen de spouwmuren laten isoleren hier, hoekhuis 1963, stook me blind :D. Heb nu een prijs liggen van 14 euro per m2, inc btw. Met materiaal Knauf Supafil (HR++ inblaaswol) Lijkt mij netjes, iemand ervaring hier?
 
Last edited:
Wil het ook laten doen dit jaar, overburen hebben het ook laten doen door een bedrijf uit Culemborg. Volgens mij is dat een nette prijs, ik vraag mij alleen af hoe het zit met ventileren van het huis.
 
Nouja, mijn huis is uit '61, dubbelglas beneden, heb alle plafonds vervangen en geisoleerd. Als ik mijn spouwmuren laat isoleren dmv supafil of iets anders, moet ik mij dan zorgen maken over de natuurlijke ventilatie? Luchten doe ik sowieso wel, maar moeten er ook roosters in ramen aangebracht worden? Zit er nu namelijk niet in, zowel beneden als boven.

En, ik heb een 2-onder-1 kap, kan ik mijn muren laten isoleren zonder dat het bij de buurvrouw hoeft te gebeuren?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top