Laat je kamer of huis zien #7

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Binnenkort nog een nieuwe lamp halen bij Lennox zijn store:

IMG_0167.JPG

Lekker bezig, ouwe beunhaas :D

Moet je wel snel zijn, want eind september zwaai ik af :). Wil ik hem best nog op zaterdag een keer afgooien :p
 
Thanks guys. Wat bedoel je met apart, Bart?

Lekker bezig, ouwe beunhaas :D

Moet je wel snel zijn, want eind september zwaai ik af :). Wil ik hem best nog op zaterdag een keer afgooien :p

Oke, genoeg gehad van al het rijden? Het is echt 1 minuut rijden vanaf Nuance, woon naast de Geus tweewielers (met trap aan achterkant). Op zaterdag werk ik eigenlijk altijd (half 10 beginnen). Zie je wel vaak tussen 9 / half 10 rijden.. Moet je het een keer rond die tijd doen.
 
dan moet ik zeker gaan opruimen en al m'n gadgets neerleggen, no thnx ik woon lekker anoniem :p

:D:D:D
Doen man, 4 telefoons en een stapel geld op tafel leggen. Foto maken en net doen alsof je van niks weet!
Iemand nog tips voor het witten van een plafond, ik heb na teveel keren nog steeds niet tevreden. Het blijft strepen :(
 
goede roller gebruiken, en goed veel verf op de roller doen...

maar blijft kut werk, hier doet me vader dat altijd (schilder)
 
:D:D:D
Doen man, 4 telefoons en een stapel geld op tafel leggen. Foto maken en net doen alsof je van niks weet!
Iemand nog tips voor het witten van een plafond, ik heb na teveel keren nog steeds niet tevreden. Het blijft strepen :(


Laten spuiten, kost wat meer maar als je het 4x overnieuw moet doen omdat je niet tevreden bent ben je uiteindelijk evenveel kwijt. Hier thuis ook het plafond laten spuiten en dat is echt heel erg strak! :W
 
Thanks guys. Wat bedoel je met apart, Bart?



Oke, genoeg gehad van al het rijden? Het is echt 1 minuut rijden vanaf Nuance, woon naast de Geus tweewielers (met trap aan achterkant). Op zaterdag werk ik eigenlijk altijd (half 10 beginnen). Zie je wel vaak tussen 9 / half 10 rijden.. Moet je het een keer rond die tijd doen.

Ik zag je Fiat vandaag nog staan, maar ik dacht dat die daar stond ivm werk. Op jezelf gaan wonen daar dan? Wel kick plekje midden in het dorp. Ben afgestudeerd, dus ik ga straks gewoon full-time werken. Leuke tijd gehad met rijden, maar na 7 jaar :X vind ik het ook wel prima. Bank is ook toffe stijl. Hou zelf alleen niet zo van die ombouwen enzo. Is meer klassiek imho.
 
Strak gedaan hoor allemaal!
Ik moet ook nog zo'n kast gaan bouwen, twijfel alleen of ik van die pakketten moet kopen die je op maat kan maken of dat ik het van MDF ga maken.
(enige reden dat ik geen mdf wil is dat ik het moet gaan schilderen)
Scheelt wel een hoop euro's :p

Ik schiet ook al lekker op, alles is zo goed als geschilderd en behangen, Vandaag op de plintjes na het laminaat afgemaakt.
Hoop meubels al in bestelling, gaat goed hard dat geld :D
 
links van t bed zitten/komen schuifdeuren, daar maak ik een grote kast van (wist niet hoe ik dat kon maken met t programma)
 
Ah oke, verder misschien wat opbergruimte in de woonkamer? Of evt de eetkamer tafel wat vrijer plaatsen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top