Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
even een noob vraagje. Ze maken altijd ergens aansluitingen voor de kabels van de tv. Ben ik dan ook verplicht om de tv aan die wand neer te zetten? Weet niet hoe dat precies gaat met glasvezel namelijk. Lijkt me toch dat ik de tv ook wel aan de andere wand van de kamer kan plaatsen?

Glasvezel zal nooit direct op je tv gaan. Vanaf je aansluitpunt in huis zal je nog een koper verbinding hebben. Je kan zo'n verbinding wel voorbereiden.
 
Als je bijvoorbeeld interactieve tv van KPN neemt, krijg je een los kastje(settopbox). Glas komt maar tot het punt waar je gateway(modem/router) hangt. Op die gateway moet 1 netwerkpoort geconfigureerd worden voor het tv signaal, dan sluit je vervolgens met netwerkkabels de settopbox aan en die gaat weer op je tv met HDMI/tulp/weetikwat.
 
Klopt :p

Dus je moet in ieder geval zorgen voor een netwerkkabel (gewoon cat5) van je meterkast (waar je FTU waarschijnlijk hangt) naar de plaats vd TV.
 
Iemand nog een tip voor een adresje voor zon keukenachterwand? Bij een toko in Rott aangevraagd maar die vragen 530 eu voor een glazen plaat van 1900x500 8P
 
Wat is ongeveer een normale prijs voor het ophangen van een opdekdeur? Heb dus een kast waar nog geen opdekdeur inzit. dus ik zoek iemand die een deur regeld en hem er in zet. gewoon een vlakke witte deur zonder poespas en iets kleiner dan een normale deur...
 
Heb dat nog nooit eerder gedaan, komt dat niet precies? En met het opmeten moet je ook geen fouten maken neem ik aan.
 
zijn gewoon std maten normaal.. dus als jij goed meet, en je koopt/besteld ergens een deur... mag je er wel wat mm vanaf zitten, want die maten staan vast... tenzij 't een zelfbouw kast is?

mjah as je dan de deur hebt, is het scharnieren ophalen/kozijn aanpassen en ophangen... zoveel werk is dat niet, goed zelf te doen iig.
 
Zo'n ding zoek ik ook nog. Krijg trouwens 13 maart de sleutel van mijn huis.

15 Februari hier :W

Appartement in Den Haag Bezuidenhout, 75m2 en alles (vloeren, keuken, badkamer, stuc/schilderwerk, waterleidingen, elektra) nieuw vanbinnen. Wil wel de keuken misschien nog voorzien van een extra kastje en een achterwand achter het fornuis. Voor de rest is het lampen/gordijnen ophangen en meubels erin, klaar :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top