Laat je kamer of huis zien #7

Status
Not open for further replies.
Afgelopen maandag bij dit huis wezen kijken:

http://www.kolf.nl/details.asp?RES_ID=587&CAT_ID=1

Ga er as maandag weer heen en ws een bod doen. Plan is om t van binnen flink te strippen, open keuken maken, nieuwe plafonds, nieuwe badkamer, nieuw toilet.

Schuin achter een huis staat dus een bazenschuur, met krachtstroom, lichtdoorlatende platen in 't dak, betonnen vloer, en daarachter nog een keer een carport, super denk.

Beetje jammer dat er geen foto's meer van de tuin + schuur opstaan, is nl echt een flink stuk grond :)

Muren zijn al vrij glad, en er komt glasvezelbehang op dus dat is geen probleem :)

Volgens mij zie je juist bij dat spul van die gaatjes in het gips/beton er doorheen.

Al die kleine kut gaatjes dicht plamuren, sowieso! Want als je achteraf baalt heb je er 3x zoveel werk aan (+ de kosten)

Ik ga morgen weer verhuizen btw :P nieuw huisje, hier om de hoek bij het adres waar ik nu zit. Chillere 1 gezinswoning, 4 slaapkamers, grote woonkamer + vrij nieuwe inbouwkeuken... schuurtje, voor en royale achtertuin. Hoef er praktisch niks aan te doen behalve inrichten :P heeeerlijk.

Ik heb dik glasvezelbehang, en daar komt nog een kleur overheen dus er komt niets door en je ziet ook niets omdat het zo ruw/taai is.

Je heb ook hele dunnen soorten behang en daar moet je echt veel voorwerk verichten.

Onregelmatigheden ga je wel zien onder glasvezel, maar het hangt ook echt veel af van de kleur die op het glasvezelbehang komt.

Ik persoonlijk vind geverfd glasvezelbehang eigenlijk wel vrij mooi. Heb het zelf op mijn kamer, waarvan 1 muur hoogglanszwart geschildert is, hier zie je de kleinste onregelmatigheid in. Maar dat heb je ook op elke muur met een hoogglanskleur.

Was trouwens wel een erg vreemde verf om te gebruiken, eenmaal droog wordt dat gewoon een plastiekvormig laagje.

dik huis arne idd mooi dat je je auto's goed kwijt kan... zou ook 't eerste zijn waar ik naar kijk.

gaat in betonnen muur vullen met plamuur is meerjaren plan, hebben onlangs bij een vriend van me ook gedaan... gewoon gips erover heen, is best werk aangezien je gips daarna moet schuren maar is uiteindelijk best mooi geworden :W

Ja ik vergelijk dat met de regio hier is dat wel 2x zoveel geld in vergelijking met ruimte, hier huur je een 1 gezinswoning voor 550/600

Ja dan ga je de bietebrug al op:P, regio Rotterdam toch;)

Nieuwbouw is niet altijd vers, kom wekelijks slechte woningen tegen daar de muren meer als 1cm weglopen

Vers als in geen behang eraf trekken e.d., muren zijn ook allemaal netjes.
Ik heb alles gecontroleerd. Het is in Spijkenisse en dat is nog best duur wonen.
Over max. 2 jaar wil ik er weer uit iig, en dan kopen.

Vers als in geen behang eraf trekken e.d., muren zijn ook allemaal netjes.
Ik heb alles gecontroleerd. Het is in Spijkenisse en dat is nog best duur wonen.
Over max. 2 jaar wil ik er weer uit iig, en dan kopen.
Nieuwbouw verzakt nog aan alle kanten. Ik weet zeker dat jij het komende jaar nog een aantal keren onderhoud/technische dienst moet bellen om de meest vage dingen die kapot gaan. Toen ik in m'n appartement kwam was het 4 jaar oud en zaten er een paar dikke scheuren, die zijn natuurlijk wel weggewerkt voordat wij erin gingen. Maar inmiddels zijn er weer een paar dingen verzakt wat je gewoon door glasvezelbehang heen kan zien...
Ik betaal trouwens precies hetzelfde voor dezelfde opp. in hartje Tilburg. Hoe zit het trouwens met je uitzicht, waar kijk je op uit?

Status
Not open for further replies.
Back