Laat je kamer of huis zien #7

Status
Not open for further replies.
Ik had ook altijd de ps3 in het kastje maar op gegeven hoorde je hem brommen omdat hij zo hard moet koelen. Ik heb het deurtje van de home cinema set ook altijd open net zoals Bart zegt :p

wel kut dat je hele tijd laatjes open moet laten. heb zelf ook gekeken naar IR- extenders enzo, maar die zijn r helaas niet echt.

Ik heb van de week zo'n Logitech voor mn pa in zitten lezen, maar die heeft t wel. Ben je ook gelijk van je 5000 ab's af.

-Ik woon er nog niet, dus aankleding komt nog.
-Kastjes kunnen dicht blijven, komen infrarood plakkertjes op de oogjes van de randapp. en dan plaats je de ontvanger ergens onder je kastje, klaar *D
-PS3 klepje moet wel open blijven, die krijgt t snel warm idd. En er zit een groote opening aan de achterkant.

// Marmitek control
Marmitek_pro8_040707.jpg

Nice Maykel! Ook nioce dat je die kabels van je tv hebt wegegewerkt in de muur.

Doe btw ff je radiator een kleurtje geven. Of iig ff ene vers likje verf eroverheen :P

Wel nice ja, alleen dan het stopcontact ernaast laten zitten...

Mn broer is bezig met een ander huis. Als dat door gaat dan koop ik zijn huis.

Achtertuin:

http://www.slide.com/s/QQQJMRch5T_TEqSEtNKHC-xrUXqAA55V

voortuin:

http://www.slide.com/s/pgwnN2F26j-Yk2qW56S_vg1R339QeQs9

Alles is bijna vernieuwd. Nieuwe stenen verwarmde garage. Nieuwe keuken met vloerverwaming. Dak is er nieuw opgekomen. Alle electra en waterleidingen zijn nieuw. Nieuw laminaat etc. Nieuwe douche met bad. Nieuwe dak goten.

Hopen dat het door gaat. En anders vinden ze wel een ander huis op den duur :P

Broer zijn bod is geaccepteerd. Binnen 4weken finacieel in orde maken. Dus bijna officeel eigenaar :P

Er moet nog een STATIEF worden gevonden dat zo'n hellingshoek aan kan :D j/k. Voor die prijs kan je weinig verwachten in de buurt.

Met een keuken uit december 2009. Niet echt hele handige marketing vind ik..

Want?

Waarom staan er geen foto's op Arne?

Komt nog

Er moet nog een STATIEF worden gevonden dat zo'n hellingshoek aan kan :D j/k. Voor die prijs kan je weinig verwachten in de buurt.

Tis wel schuin, maar best fraai binnen hoor. Met zn tweeen prima te doen.

negentienvierentwintigteringhé! :D

Eigenlijk nog ouder, 1877 oid :)

Status
Not open for further replies.
Back