Laat je kamer of huis zien #9

Juist, dat is precies mijn punt.

Het gaat echt prima tussen mij en mn GF, maar op jezelf wonen is best een grote stap. Dat doe ik bijv oorkeur gewoon eerst alleen. Dat geeft echt niet direct mijn gevoel voor mn gf weer hoor.

Maargoed, Hilly heeft het ook goed verwoord.

Haha ik ben het met je eens :+ Ik waardeer je keuze zelfs, want ik zie in mn vriendengroep hoe het gaat met de koppels; het vrouwtje wil een stap verder en de mannen lopen er eigenlijk dus achteraan. Het komt dus niet 100% vanuit henzelf, bij jou wel en je bent ook bereid er moeite voor te doen, de moeilijkere weg ipv de makkelijke.

Maargoed genoeg vriendelijkheid, ik ben straks zelfs ook een keer in een wedstrijd voor Feyenoord, dus ik moet gaan oppassen nu ;)

Als je ziet hoeveel mannen geldproblemen hebben door scheidingen etc.

Heb mijn huis mooi alleen gekocht. Waarschijnlijk komt vriendin er gewoon bij in. Maar huis is van mij. Ideaal toch :P

Betaalt zij het eten wat en de upc kosten oid.

933226787_6_BB1e.jpeg

933227945_6_qgPV.jpeg

933228803_6_XGQV.jpeg

Schutting is al besteld, daarna grond nog omspitten gras erin en wat plantjes, en achter het huis is dan klaar. :) Daarna nog oprit, plus voortuintje.

mar jullie hebben wel gelijk hoor.. mn broer kan bvb ook echt niet alleen zijn.. heeft thuis gewoont.. toen samen gaan wonen.. na 10 jaar relatie stuk.. half jaar alleen geweest en woont nu alweer samen :+

ik vermaak me prima alleen eigenlijk.. genoeg tijd om shit met vrienden te doen.. nergens rekening mee houden en beetje neuken alst uitkomt.

Huur, we verwachten er een jaartje of 2, 2.5 in te zitten. Daarna kijken voor een koopwoning :) Tegen die tijd zijn de mogelijkheden voor ons heel anders.

934039554_5_MnfP.jpeg

Met de tuin bezig.

Grind gaat eruit, planten heb ik eruit getrokken. Die linker gaat ook nog weg.

Ophoging met muurtje gaat meer naar achteren.

Iemand nog opties voor muren waar nu bouwbehang tegenaan zit? Eronder zal kaal beton zijn. Kan er natuurlijk overheen behangen, maar zijn er nog andere opties? Stucen lijkt me voor een huurhuis afvallen qua kosten.

Glasvezelbehang erop knallen, sausje eroverheen en klaar :)
Granol heb je ook nog, maar dat is net zoiets als stucen qua prijs e.d.
Dan kan je beter glasvezel met een patroon wat er op lijkt tegenaan doen.

In de aanbieding valt dat ook nog wel mee met de prijs

PS: heb je nog een combi magnetron nodig? Heb nog een mooie nooit gebruikte Whirlpool, vrijstaand model :P

Back