Laat je kamer of huis zien #10

Status
Not open for further replies.
Relaxt lars :W Keuken zou ik overwegen om gescheiden te houden, ik wordt helemaal leip van de herrie als ik tv zit te kijken oid :p

Iemand ervaringen met online laminaat bestellen? Scheelt soms tot €7 p/m.. nu weet ik dat je je daar niet suf op moet staren.. ook stukje service/advies.. maar hoe komt dit aan? Netjes? Beschadigingen?

Ik zou ook overwegen die hal te laten vervallen en bij de woonkamer te trekken. Of anders een glazen wand naar de woonkamer en dan een grote plant in het midden :)

Keuken inderdaad erbij trekken en gewoon een stille vaatwasser kopen (heb ik ook, ik hoor hem amper). Kookeiland / bar ofzo erin :W

Relaxt lars :W Keuken zou ik overwegen om gescheiden te houden, ik wordt helemaal leip van de herrie als ik tv zit te kijken oid :p

Zelf koken, probleem opgelost :+
maar ziet er gaaf uit Lars.
Wel grappig dat ik precies t zelfde dacht bij het zien van de tekening, en toen jou commentaar erop las :P

Gefeli! Zo te zien standaard al een fijne indeling. Met je eigen ideeen en de tips hier valt er zeker wat prachtigs van te maken.

Als ik het zo zie Lars heb jij ongeveer hetzelfde als mijn opa en oma. Dat is, zeker voor een flat, een behoorlijk leuk 'huisje'.

Gewoon NIET toegeven dat ie mooi is jonguh

Tegen haar sowieso niet...

Kijk wel uit met die aanpassing van de keuken dat als jij er weer uitgaat jij misschien zit met iemand die het niet over zou willen nemen... En je het dus weer in originele staat moet (laten) brengen.

Zit nu een standaard metalen keukenblad op met 3 kastjes. Voor weinig geld koop je bij bv Ikea oid 2 bladen, paar losse kastjes en je bouwt zelf makkelijk een hoekkeuken.

Dingen weggooien is iig not done :P

Iemand ervaringen met online laminaat bestellen? Scheelt soms tot €7 p/m.. nu weet ik dat je je daar niet suf op moet staren.. ook stukje service/advies.. maar hoe komt dit aan? Netjes? Beschadigingen?

Ik heb t online besteld bij zelfleggen.nl, ging om een BerryFloor Naturals vloer. Gewoon zelf goed lezen over kwaliteit, voorbeeldstukjes opgevraagd, werd geleverd door transportbedrijf met n vrachtwagen op pallets. Moest hem wel tegemoet rijden want die truck kon de straat niet in, ff in de 32b overgeladen 8) Afleverdag was af te spreken en de chauffeur belde een uurtje van tevoren.

Binnenkort appartementje van mn zusje inrichten en dan doen we t weer zo :)

Links bovenaan bij het Te Koop bord voor het raam :) Zaterdag voorl koopcontract tekenen, en de maandag erna hopelijk de financiering rond maken.

Plattegrondje:

Er gaat nog wel het eea veranderen aan dit plattegrondje. (Wand tussen keuken en woonkamer gaat eruit, de 2 slaapkamers aan de balkonkant wordt 1 slaapkamer, de wand van de badkamer gaat een meter naar links, dubbele deur van de hal naar de woonkamer gaat eruit, deur van de gang naar de keuken wordt muur, en nog meer aanpassingen.) Totaal is het 90m2.

Netjes hoor! Aardige oppervlakte btw.

Ik zou ook overwegen die hal te laten vervallen en bij de woonkamer te trekken. Of anders een glazen wand naar de woonkamer en dan een grote plant in het midden :)

Keuken inderdaad erbij trekken en gewoon een stille vaatwasser kopen (heb ik ook, ik hoor hem amper). Kookeiland / bar ofzo erin :W

Er kan nog meer geluid als dat van een vaatwasser uit een keuken komen hoor 8P

Ik heb t online besteld bij zelfleggen.nl, ging om een BerryFloor Naturals vloer. Gewoon zelf goed lezen over kwaliteit, voorbeeldstukjes opgevraagd, werd geleverd door transportbedrijf met n vrachtwagen op pallets. Moest hem wel tegemoet rijden want die truck kon de straat niet in, ff in de 32b overgeladen 8) Afleverdag was af te spreken en de chauffeur belde een uurtje van tevoren.

Binnenkort appartementje van mn zusje inrichten en dan doen we t weer zo :)

Thnx! Daar maar eens bestellen als we er zitten denks.

Er kan nog meer geluid als dat van een vaatwasser uit een keuken komen hoor 8P

Dat is wel het apparaat waar je het meest last van hebt, na het eten ff de vaatwasser aan en de tv, dan is het storend.

Het ruimte effect wat je ermee creeert weegt echt niet op tegen het 'geluidsoverlast'. 8P

Ik heb een Siemens vaatwasser, ding hoor je gewoon echt niet...Projecteert ook een rood ledje op de vloer, zodat je weet dat ie aanstaat :)

Thanks all!

Sjoerd; Opzich een aardig idee, ware het niet dat dat de enige draagmuur is :P Dus niet echt een puik plan denk ik.

Zag net in de koopakte staan dat de uiterlijke sleuteloverdracht geplanned staat op 20 maart. Als de financiering maandag makkelijk verloopt heb ik m wel al eerder denk ik.

Ziet er netjes uit Lars :), succes met klussen.
Ik ben eindelijk een beetje klaar na 4 maanden verbouwen. maar het resultaat mag er zijn gelukkig.
Nu nog alle dozen wegruimen, wist niet dat mijn vriendin en ik zoveel spullen hadden, haha.

Ik heb niet zo'n uberstille vaatwassert en wij zetten hem altijd gewoon aan als we naar bed gaan.
Ik zou ook zeker voor open gaan, als iemand kookt en je zit tv te kijken is het wel ff irritant maar om het daar nou voor te laten...
Het irritanste geluid vanuit de keuken vind ik trouwen het espresso apparaat, die maakt me toch een partij herrie met dat malen van de bonen.

Status
Not open for further replies.
Back