Relaxt lars :W Keuken zou ik overwegen om gescheiden te houden, ik wordt helemaal leip van de herrie als ik tv zit te kijken oid
Gewoon NIET toegeven dat ie mooi is jonguh
Kijk wel uit met die aanpassing van de keuken dat als jij er weer uitgaat jij misschien zit met iemand die het niet over zou willen nemen... En je het dus weer in originele staat moet (laten) brengen.
Iemand ervaringen met online laminaat bestellen? Scheelt soms tot €7 p/m.. nu weet ik dat je je daar niet suf op moet staren.. ook stukje service/advies.. maar hoe komt dit aan? Netjes? Beschadigingen?
Links bovenaan bij het Te Koop bord voor het raam Zaterdag voorl koopcontract tekenen, en de maandag erna hopelijk de financiering rond maken.
Plattegrondje:
Er gaat nog wel het eea veranderen aan dit plattegrondje. (Wand tussen keuken en woonkamer gaat eruit, de 2 slaapkamers aan de balkonkant wordt 1 slaapkamer, de wand van de badkamer gaat een meter naar links, dubbele deur van de hal naar de woonkamer gaat eruit, deur van de gang naar de keuken wordt muur, en nog meer aanpassingen.) Totaal is het 90m2.
Ik zou ook overwegen die hal te laten vervallen en bij de woonkamer te trekken. Of anders een glazen wand naar de woonkamer en dan een grote plant in het midden
Keuken inderdaad erbij trekken en gewoon een stille vaatwasser kopen (heb ik ook, ik hoor hem amper). Kookeiland / bar ofzo erin :W
Ik heb t online besteld bij zelfleggen.nl, ging om een BerryFloor Naturals vloer. Gewoon zelf goed lezen over kwaliteit, voorbeeldstukjes opgevraagd, werd geleverd door transportbedrijf met n vrachtwagen op pallets. Moest hem wel tegemoet rijden want die truck kon de straat niet in, ff in de 32b overgeladen 8) Afleverdag was af te spreken en de chauffeur belde een uurtje van tevoren.
Binnenkort appartementje van mn zusje inrichten en dan doen we t weer zo
Er kan nog meer geluid als dat van een vaatwasser uit een keuken komen hoor 8P