Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
Mooie keuken Arne!

Over een jaartje gaat het bij mij ook eindelijk allemaal gebeuren. Vriendin is volgende maand afgestudeerd en ik nog een jaartje. Kan niet wachten!
 
Zou je t niet laten inmeten? Dan zijn zij verantwoordelijk als er iets fout is...Zou ik altijd doen hoor..

Hun komen idd zelf nameten, maar gaat nu over de opstelling, als je 5cm mist past er misschien een kastje niet, of ineens wel.
Gaat nu puur voor de opstelling enzo
 
Vanavond dus kijken naar een appartement. Daar mn pa meegaat, en de makelaar een goede bekende is maak ik me niet teveel zorgen, maar zijn er zaken waar ik extra op moet letten?
 
Afwerking, kan nogal duur worden als je alles zelf overnieuw moet doen.
Op de kwaliteit van de kozijnen letten, elektra/cv enz
 
Het zag er prima uit. Qua ruimte is het eigenlijk precies wat ik zoek. Is is wel het e.e.a. mogelijk met muren doorbreken, maar ik denk dat ik het eventueel gewoon in de originele staat zou laten. Het zou de verkoop denk ik enorm bemoeilijken, en weet van mezelf dat ik er toch over een jaar of 5 wel weer uit wil. Ga vandaag iig en bod doen, zo'n 10% onder de vraagprijs.

Mocht ik het kopen kan de keuken opzich nog wel even blijven staan. Ziet er opzich nog prima uit. De badkamer daarentegen zou ik er echt gelijk uit slopen, mn handen begonnen gister al te jeuken :p
 
Last edited:
10% eronder is mooi openingsbod :)
Muren doorbreken KAN wel waarde verhogend werken, mits je de juiste keuze neemt :p

Ik ging gister keuken opmeten, helaas gooit een dragende muur enige roet in het eten, dus daar moet de keuken omheen gebouwd worden :(
 
10% eronder is mooi openingsbod :)
Muren doorbreken KAN wel waarde verhogend werken, mits je de juiste keuze neemt :p

In dat geval zou ik van een 3 kamer app, een 2 kamer app maken. Waarschijnlijk niet echt verstandig dus.
 
Indeed


Keuken probs;

rubdz6.jpg


Die muur zit dus in de weg :p

Paarse lijn is een granieten plint, die wil ik er ook graag op, 5cm hoog oid.
 
Even voor het idee, is die koelkastdeur ook 90 breed? Anders neemt die meer ruimte bij het openen. Of het is een wenteldeur. :p
 
Lijkt me een beetje onlogisch ingedeeld Robert... Vooral die loze ruimte achter de kookplaat, of ga je daar iets speciaals mee doen? Kan je niet beter rechts en links omwisselen?

edit; ik zag niet dat er achter de kookplaat geen muur zit... in dat geval is het opzich niet verkeerd, op het spetteren na...
 
Mijn idee, de loze ruimte moet ws. een soort bar worden aan de kookplaat? Kan je misschien beter de kookplaat (+ afzuigkap!) aan de rechterkant zetten. Houdt je het geheel een stuk meer open je zit niet met spetteren en heb je links een ruime bar/eet gedeelte.
 
Het is een doorzon woning, dus een L vorm, in het kleine deel van de L zit dus de keuken. Ik kijk dus de woonkamer in, en dat wou ik graag.

Vandaar dat de opstelling redelijk vast staat, de deuren van de ijskast komen verder, dat klopt. Maar wou nu aangeven wat voor ruimte ik had als ze openslaan. Het is btw een Amerikaanse koelkast he, dus 2 deuren.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top