Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
Mijn idee, de loze ruimte moet ws. een soort bar worden aan de kookplaat? Kan je misschien beter de kookplaat (+ afzuigkap!) aan de rechterkant zetten. Houdt je het geheel een stuk meer open je zit niet met spetteren en heb je links een ruime bar/eet gedeelte.

Als ik de kookplaat en afzuigkap naar rechts verplaats sta ik er niet goed voor, nu zijn de kasten aan die kant allemaal symetrisch en dat ziet er netjes uit. Dus dat is niet echt een optie

Was jij dat! Ik zag niks man, hoorde alleen gebonk. Mn gf zei: dat was een bekende van je? hij keek zo naar je :P

Van

865563494_5_McRp.jpeg

naar

922755177_5_JnJu.jpeg

922754529_5_-GaM.jpeg

Bijna klaar (gister) :) Ondertussen is het straatwerk helemaal afgerond, morgen met de blokhut beginnen. :)

Hmm, appartementje gaat niet door. Verkoper wilde max 2500 zakken in prijs. En voor dat bedrag kan ik beter ff verder kijken. Heb alweer een ander op het oog waar ik volgende week ga kijken.

Hmm, appartementje gaat niet door. Verkoper wilde max 2500 zakken in prijs. En voor dat bedrag kan ik beter ff verder kijken. Heb alweer een ander op het oog waar ik volgende week ga kijken.
Heb ff op Funda gekeken, maar alleen al in die straat staan er genoeg te koop.

Nou, het ziet er naar uit dat ik het voorlopig weer ff kan uitstellen hoor :-/

Sinds (Ja echt waar) vanmorgen is die fantastische pot met koopsubsidie op, en is het nog niet zeker of het zal worden aangevuld op de korte termijn.

Even voor de duidelijkheid: een netto subsidie van 70 euro per maand, maakt een verschil van 30.000 (!!) euro hypotheek. Dus als die pot echt leeg is, kan ik ipv +/- 165K nu ong 135K lenen. Wat een fucking bullshit zeg.

Maatje van me krijgt vorige week een max hypotheek toegewezen van max 180K, met koopsubsidie, en op jaarbais verdient hij nog geen 2K meer dan ik. Daarbij krijgt hijd ie subsidie ook nog is voor 5 jaar toegewezen, wat klote dit zeg.

Ohja, mocht ik het voor elkaar krijgen om p/m 70 euro netto meer te verdienen, denk je dat ik daarmee mijn hypotheek ook 30K kan verhogen? Niet dus he 8P :D

Ik vond het al zo vreemd dat je zoveel kon lenen terwijl je duaal doet, nu weet ik waarom :P Maar lekker kut zeg, dan laat je je dinnie toch mee dokken??

Ik vond het al zo vreemd dat je zoveel kon lenen terwijl je duaal doet, nu weet ik waarom :P Maar lekker kut zeg, dan laat je je dinnie toch mee dokken??

Enig idee wat je moet verdienen om in je eentje een hypotheek los te peuteren van 165K? :P Het is zeker niet onmogelijk hoor, maar voor mij (4 dagen werk) dus nog even wel helaas.

Maargoed, ik vind het echt dikke bullshit. Mn maatje krijgt net goedkeuring voor 5 jaar lang subsidie, en ik kan nu ws niks kopen omdat de pot op is.

@Laurens, het is ook een perfecte regeling. Mede door die regeling zagen ze de verkoop van huizen weer aanzienlijk groeien. Gister nog in het nieuws dat de huizenmarkt weer aan het groeien is, grotendeels door starters die nu kopen ipv huren. Ja, dat is nu dus alweer voorbij he. Die markt stort gewoon weer in natuurlijk.

Meest frustrerende is nog wel dat de netto lasten p/m echt makkelijk op te hoesten zijn, maar dat de bank je gewoon geen hypotheek geeft. Maarja, we wachten even af wat ze nu precies met die schatkist gaan doen.

Status
Not open for further replies.
Back