Balkon vind ik wel erg chill hoor, in de winter prima bieropslag, smerige dingen kan je buiten zetten, kleding/dekens luchten etc. Net nog uurtje in de zon gelegen op 'n fatboy.
Balkon vind ik wel erg chill hoor, in de winter prima bieropslag, smerige dingen kan je buiten zetten, kleding/dekens luchten etc. Net nog uurtje in de zon gelegen op 'n fatboy.
Ik vond het ook wel een belangrijk punt bij het zoeken naar een appartement. En dan ook wel 1 waar je normaal met een aantal mensen op kan zitten, niet zo'n luchtplaatsje
Net ook lekker ff in de zon gezeten nog.
Ach, tuin heb je imo meer aan. De mogelijkheden zijn gewoon groter
Sowieso wil ik een onderhoudsvrije tuin, dus een vlonder van plastic, ziet er gewoon super mooi uit. Maar eerst een laag beton storten, ik wil geen onkruid zien Dan een stuk gras met een hoge vijver in t midden
Relaxt, dat zat bij mij gelukkig ook in de plaatsingskosten.
Vanavond of donderdagavond even alles goed opmeten in het huis, dan terug naar de zaak om de kastjes door te nemen (deuren of lades) en dan bestellen
Heb ook maar besloten om ook een Bauknecht koelkast te nemen ipv Whirlpool, dan is tenminste alles hetzelfde