Laat je kamer of huis zien #11

Status
Not open for further replies.
maak er een soort haaklat achter over de hele lengte achter. 2 latten met elk een schuine kant en hang daarover je spiegel, doordat de latten schuin zijn trekt hij hem automatisch naar de muur en vul aan de onderkant de ruimte op met een lat die even dik is.

Dat is wel een slimme.. 2x U-profieltje is mss ook een mogelijkheid. ff knutselen van het weekend :P

Even een vraagje met betrekken tot stucken en spacken. Wij hebben onderstaande offerte gekregen en hij is al gezakt naar 3200 euro voor alles. Is dit een redelijke prijs voor het aantal 4kante meters? Er zitten nu verschillende soorten structuur op de muren en plafonds vandaar dat alles gestuct moet worden.

Ik vind het nogal een bult geld in 1 keer en we denken eraan om alleen de beneden verdieping te doen en dan boven en zolder zelf te saucen.

Betreft uw offerteaanvraag stuc& spackspuitwerk wanden en plafonds. Het betreft de bestaande wanden en plafonds over te pleisteren(waar nodig) spack klaarmaken en voorzien van nieuwe spack

Dit is 650 euro

206m2 stucwerk wanden en plafonds(incl.rep.werk) € 1.854,00
246m2 spackspuitwerk standaard wit merk Hoeka zilverspack € 1.599,00

Voor spackwerk in kleur vragen wij normaal 1,50 extra per m2 maar mocht u kiezen voor 1 kleur word het in dit geval niet doorberekend. Voor meerdere kleuren wel.

Totaal netto bedrag € 3.453,00

6% B.T.W. € 207,18

Is niet zo duur hoor die offerte.
dan zit je op €9 pm2 voor het stucen. Is wel een goeie prijs hoor.
Spuitwerk weet ik niet, spachtelwerk is duurder volgens mij.

Even een vraagje met betrekken tot stucken en spacken. Wij hebben onderstaande offerte gekregen en hij is al gezakt naar 3200 euro voor alles. Is dit een redelijke prijs voor het aantal 4kante meters? Er zitten nu verschillende soorten structuur op de muren en plafonds vandaar dat alles gestuct moet worden.

Ik vind het nogal een bult geld in 1 keer en we denken eraan om alleen de beneden verdieping te doen en dan boven en zolder zelf te saucen.

Betreft uw offerteaanvraag stuc& spackspuitwerk wanden en plafonds. Het betreft de bestaande wanden en plafonds over te pleisteren(waar nodig) spack klaarmaken en voorzien van nieuwe spack

Dit is 650 euro

206m2 stucwerk wanden en plafonds(incl.rep.werk) € 1.854,00
246m2 spackspuitwerk standaard wit merk Hoeka zilverspack € 1.599,00

Voor spackwerk in kleur vragen wij normaal 1,50 extra per m2 maar mocht u kiezen voor 1 kleur word het in dit geval niet doorberekend. Voor meerdere kleuren wel.

Totaal netto bedrag € 3.453,00

6% B.T.W. € 207,18

Gewoon 2 of 3 aanvragen, dan kun je vergelijken

Iemand een goed idee om een spiegel met lijst op te hangen?
Hij komt aan een holle wand te hangen en is redelijk heavy, achterop de spiegel zit niks voorbereid verder.. ik zat te denken om achterop de spiegel en op de wand een soort van L (met opstaand randje) profiel te maken van hout en daar de spiegel aan op te hangen.. verdeel je gelijk het gewicht mooi over de wand. Voor een gewoon een haakje er in is ie te zwaar :p

Als denkt aan hoe je een TV aan een ophangbeugel aan de muur hangt, maar dan kit je de 'beugel' van de spiegel vast met iets van high tack ofzo. Is wel te maken met 2 houten latten, twee L vormen maar dan 90 graden gekanteld die in elkaar haken.

Desnoods op meerdere punten als je bang bent dat de spiegel naar beneden komt.

Staat ie uiteraard wel een stukkie van de muur af...

Hij hangt sinds een uurtje geleden ofzo.. onder en bovenaan de lijst een keep/haak lat gemonteerd en 2 aan de muur.. en hoppa daar hing ie! Ff bij de houthandel geweest tijdens de lunch.. was voor 2 euro klaar incl zagen enz :P

Latten op de lijst geschroefd en gelijmt.. die komen niet meer los.. de muur mss nog een keer met een andere lat.. maar voorlopig prima zo!

Haha hier is het zo goed als af.. alleen nog wat dingen aan de muur en een kast boven.. voorlopig is het hier wel een zooitje.. m'n ma gaat verhuizen dus alles wat daar op zolder/in de garage stond moet nu hier thuis gepropt worden.. dus overal dozen/uitzoeken :P

Twee rommelpics van de eet/woon
nnp8aa.jpg

2di534z.jpg

Plinten moeten nog + speakerstands maken en die speakers uit het raam.

De afgelopen weken dat ik weg was heeft mijn vriendin een hoop gedaan in huis. Het is nu ingericht, plinten zitten er wel op in de woonkamer ;), vloer gereinigd in de gang (granito), kelder een beetje opgeknapt.

Ik zal eens een foto update plaatsen, heb zelf iig een tv-tje opgehangen in de slaapkamer:
263670_234841449866573_100000221580378_1180984_7229937_n.jpg

Die tuner gaat nog weg.

Deze week de 'inloop' kast afmaken en dan het plafond in de gang erin zetten zodat de stucadoor kan komen voor het laatste deel (muren gang, trapopgang en overloop + plafonds slaapkamers). Dan is het wel een eind af :)

Pieter, weer is wat pics van de vorderingen? Lars, hoe gaat het bij jou? :)

Ja schiet lekker op nu.

Gister een dag thuis geweest omdat er allerlei zooi werd bezorgd waaronder laminaat, badkamer en toilettegels, en al het sanitair.

Na het weekend begin ik met tegelen, en enkele dagen later start ik met het leggen van de vloer. Daarna kan het spoeleiland worden gezet. Als dat gedaan is ben ik eigenlijk zga klaar. Mijn moeder heeft zojuist alle verfwerkzaamheden afgerond, en mn pa is halverwege met het bahangen van 2 slaapkamers.

Ik zal asap weer is wat pics online smijten.

PS. Ziet er goed uit Pieter!

Haha hier is het zo goed als af.. alleen nog wat dingen aan de muur en een kast boven.. voorlopig is het hier wel een zooitje.. m'n ma gaat verhuizen dus alles wat daar op zolder/in de garage stond moet nu hier thuis gepropt worden.. dus overal dozen/uitzoeken :P

Twee rommelpics van de eet/woon

Plinten moeten nog + speakerstands maken en die speakers uit het raam.

Ziet er netjes uit! Dat 'open haardje' zat in mijn kerstpakket afgelopen kerst :D

Ghehe klopt.. bij heel veel mensen volgens mij want ik zie m overal.. overigens was deze "over" na de kerst dus had er hier 6 staan.. toen maar aan het delen gegaan :p

Woonkamer is af nu, alleen nog de radiatoren ophangen (voor 1 en achter een staande), er komt nog een vrijstaande houtkachel naast de keuken en langzamerhand andere meubels ipv wat er nu staat, de eettafelstoelen zijn wel nieuw.

251043_244494838901234_100000221580378_1187428_3563924_n.jpg

262092_244494625567922_100000221580378_1187424_5890311_n.jpg

Ja idd, die zijn maar tijdelijk, er komt nog een nieuwe salontafel, eettafel, tv-meubel, staande kast en bank. Eerst ff sparen :X

Status
Not open for further replies.
Back