Laat je kamer of huis zien #11

Status
Not open for further replies.
Ik heb een spatrand in de kleur van het blad en achter het fornuis totaan de afzuigkap, incl glasplaat (is verplicht geloof ik?).

Ik had achter mijn vorige keuken gewoon van die witte triplex (geen flauw idee hoe het heet) geplakt. Van die dunne, flexibele en gladde. Simpel en erg straks, plus dat het makkelijk schoon te houden is..

Dat is wel goed te doen ja! :)
Wil er zelf ook wel graag 1 in de tuin hebben, misschien over een jaar of 2 :P

Iemand een goed idee om een spiegel met lijst op te hangen?
Hij komt aan een holle wand te hangen en is redelijk heavy, achterop de spiegel zit niks voorbereid verder.. ik zat te denken om achterop de spiegel en op de wand een soort van L (met opstaand randje) profiel te maken van hout en daar de spiegel aan op te hangen.. verdeel je gelijk het gewicht mooi over de wand. Voor een gewoon een haakje er in is ie te zwaar :p

Wil net zeggen, hier in de hal een behoorlijke spiegel aan de muur gekit omdat ik er niet kon boren. Niet echt handig als ie er weer af zou moeten maargoed.

Denk dat ie te zwaar is daarvoor.. is echt een heavy motherf*cker + hij moet er wel weer afkunnen op een nette manier. Schroefgaatjes in de spachtelputz zijn wel netjes weg te werken.. die bouwpasta niet meer :P

Status
Not open for further replies.
Back