Laat je kamer of huis zien #9

90 e voor 50m2 is niet extreem veel duurder dan 15 e voor 12,5m2. Is 50% meer. Moet het muuroppervlak nog even bepalen maar ik verwacht met 3 rollen 50m2 wel uit te kunnen. Ben het wel met robert eens dat wat meer uitgeven wijzer is, maar dat kan je in feite over alles wel zeggen wat je aan een huis doet. De meubels en a/v gaat ook een flinke smak geld tegen aan, is natuurlijk ook blijvend :)
Nico, als je nog een adres/site hebt voor dat spul? Kan er via google echt serieus weinig over vinden, maar ik zoek wellicht niet op de juiste termen.
Ik heb het toen bij van der Wijst in Oisterwijk gekocht http://www.google.nl/search?source=...r=&aq=1&aqi=g10&aql=&oq=van+der+wijs&gs_rfai= Natuurlijk hebben ze geen site... Even bellen en vragen naar Renostuc of Renovlies en ze moeten zeker weten waar je het over hebt :)

Ik heb ook een draadloze bel. Ding VREET batterijen, echt irritant. In het nieuwe huis hebben we gewoon een mechanische, en die blijft. Lekker makkelijk en goed luid:)

Op die site lees ik ook over glasvezel behang. Weet jij of het hetzelfde is? De pa van mn gf dacht namelijk, afgaande op mijn beschrijving, dat het gaat om een soort glasvezel behang?

Renovlies is blijkbaar een glasvezelbehang (vlies) variant, maar dan met de vezels er heel fijn door verwerkt zodat het oppervlak glad is... Die beschrijving op die site over hoe het eruit zit en hoe het verwerkt kan worden klopt iig precies.

wij beginnen morgen met zelfbouw keuken bij vriend van me, iemand tips?

zometeen langs keukenwinkels om veel te meten, pics te nemen :P

Niet tegen een zijmuur beginnen, maar een kast in het midden eerst helemaal waterpas zetten.

Zojuist hier het eerste stukje keuken geplaatst met een vriend.
948512429_6_dj5I.jpeg

nice, vandaag sloopwerk verricht...

keuken word iig HUGE... we hebben 2 keukens opgehaald die ze over hadden bij verbouwen.. hiervan gaan we de kasten/laden ed gebruiken. werkblad/deuren worden nieuw gekocht... werkblad word iig L vorm van 5meter, + bar wat er dan nog bij komt..

Ja tussen een tussenmuur maakt niet uit, je stelt je kastjes dan waterpas, koppelt ze en je kan er nog mee schuiven. daarna zet je ze met stoelhoeken vast.

Als je een hoekkast hebt begin je daar uiteraard mee.

John is het een Ikea zelfbouw? dan wens ik je weken plezier:P

Ja tussen een tussenmuur maakt niet uit, je stelt je kastjes dan waterpas, koppelt ze en je kan er nog mee schuiven. daarna zet je ze met stoelhoeken vast.

Als je een hoekkast hebt begin je daar uiteraard mee.

John is het een Ikea zelfbouw? dan wens ik je weken plezier:P

nee is geen ikea spul... zijn ouders en zus hebben beiden nieuwe keuken gekocht... hij heeft net een nieuw huisje en niet al te breed, dus we gebruiken gewoon de kasten zelf om er wat moois van te maken. inbouw apparatuur van aga ofzo zit er ook allemaal bij. en best goede kwaliteit keukens.

+ zo'n keuken stelt eigenlijk geen reet voor, beetje timmerman heeft dat zo in elkaar.

Denk daar niet te makkelijk over, de meeste Timmermannen kunnen amper contramallen of met graniet/composiet werken:P, een keuken plaatsen is een apart vak

Morgen weer een bezichtiging bij een huis. Is alleen al wel meer animo voor, dus ben benieuwd hoeveelste in de rij we zijn.

Denk daar niet te makkelijk over, de meeste Timmermannen kunnen amper contramallen of met graniet/composiet werken:P, een keuken plaatsen is een apart vak

wij plaatsen alleen de kasten, en met hulp van een electricien de inbouwapp.

de werkblad zal door een bedrijf gezet worden, omdat dit ook opmaat moet worden gesneden enzo.

maar is easy man, net een grote puzzel... al die kasten zijn los, dus alles op waterpas en goed aan elkaar vast maken... en 't moet lukken.

Ik heb daar nog niets voor gekocht, maar wat niet is kan nog komen :)

Eerst de rest van het huis even af maken, ben behoorlijk blut nu :P

Back