Laat je kamer of huis zien #7

Status
Not open for further replies.
Dat is omdat er nog een vloer opkomt, als jij goed je hoogte van de vloer aangeeft die erop komt. of het stuk vloer waar de pootjes invallen is 2cm lager ragelen we dat altijd uit. Wel geinig keukentje trouwens jammer dat je die plank niet op de achterwand hebt laten zetten of gewoon spatranden van 20cm

is dit voor mij bedoeld :P?.. of mol.. snap er weinig van wat je bedoelt hier :P

@Laurens, ziet er goed uit man. Krijg gelijk weer de kriebels van toen het hier nog zo leeg was. Heb je uiteindelijk bij je keukenboer die achterwand gekocht, of is het toch wat anders geworden?

achterwand bij bouwmarkt weggehaald.. scheelde me 300 euro...achterlijk duur spul eigenlijk.

Dure _vuinisbakken_ met geurige afvalzakken kopen. Eén van de redenen waarom we in een economische dip zitten. :+

Als je een open keuken heb en geen extra keukenkastje voor een inbouw prullenbak misschien? ;)
Ik hoef echt niet zo'n lelijk grijs plastic blokker ding in mn keuken hoor, dan maar wat poen ervoor neerleggen maar wel een mooie prullenbak die in het zicht staat.

+1

touch bin for the win!

http://www.funda.nl/koop/hoogeveen/appartement-83931221-capella-129/

Vandaag deze bekeken.

Heb er wel interesse in, alleen moet nog wel één en ander aangedaan worden.

Zo wil ik die glasmuur weg hebben zodat je een grotere woonkamer hebt, zit geen wastafel in de badkamer, douche moet verder helemaal aangepakt worden, nieuw laminaat erin.

Eerst even gaan bekijken wat dat allemaal gaat kosten.

Garage is echt huge en netjes. Ook iets waarbij je nog aan je auto kunt sleutelen etc. Iets wat bij mij straks toch wel een pré is om te hebben.

Ik had zelf dit probleem ook, en bij mij paste de plint niet meer. Na lang twijfelen heb ik gewoon een stuk meubelpaneel gescoord en dat eronder geplakt. Imo is het nog mooier ook omdat het veel meer diepte geeft in vergelijk met een plank in dezelfde kleur als je kastjes.

Latjes, dit om het keukenblad op een normalen/moderne werkhoogte te krijgen.

Bij mij staat ie ook op rachels om m op een lekkere werkhoogte te krijgen, bovenkant blad = 92 cm.

Ik had sowieso al een donkere plint, is wel zo mooi idd.

Broodje Ei, vriend? (8

Heb zelf ook wel een tof huis gevonden hier in de buurt, alleen vind ik de tuin (die is er bijna niet) constructie een beetje raar:
http://www.vbo.nl/objectdetail.aspx?dt=593537
En het grootste minpunt, geen schuur.

Geinige plek, maar geen schuur = fail natuurlijk.

Stuk multiplex en een roller...?

JA zoiets idd.

http://www.funda.nl/koop/hoogeveen/appartement-83931221-capella-129/

Vandaag deze bekeken.

Heb er wel interesse in, alleen moet nog wel één en ander aangedaan worden.

Zo wil ik die glasmuur weg hebben zodat je een grotere woonkamer hebt, zit geen wastafel in de badkamer, douche moet verder helemaal aangepakt worden, nieuw laminaat erin.

Eerst even gaan bekijken wat dat allemaal gaat kosten.

Garage is echt huge en netjes. Ook iets waarbij je nog aan je auto kunt sleutelen etc. Iets wat bij mij straks toch wel een pré is om te hebben.

Hoi, ik ben Michel, ik woon in Capella, in de wijk Krakeel 8P DAMN ik dacht dat ze in R'dam Zevenkamp rare straatnamen hadden :D . Wel leuk verder :P

Daarbij komt dat krakeel vroegah niet zo'n beste buurt was :P

Wijk is wel helemaal opgeknapt met nieuwbouw etc. Maar wat voor volk er nu woont zal ik niet weten. Mja zolang mijn auto binnen kan staan maakt me dat niet uit :P

Ik had t al gezien, dat is niet echt wat ik zoek. Wil gewoon een eengezinswoning of een dijkhuisje oid.

Wel mooi dat ze eindelijk van start gaan met dat plan...

Wordt wel vet volgens mij, zou gvd tijd worden. Wel slecht voor mijn eventuele verkoop, 15 huizen in die prijscategorie hier in de straat :| :P

Mooie prijzen man en v.o.n. Mn ouders zijn vandaag bij een huisje in OBL kijken, maar daar ben ik zelf niet zo fan van. Dat in KW is wel mooi, maar ik wil niet in jullie durp wonen :D

Status
Not open for further replies.
Back