Laat je kamer of huis zien #7

Status
Not open for further replies.
Ik denk dat ik wel even op de infoavond ga kijken, vind het wel interessant wat er precies komt. Maar of ik er zelf wil wonen... Denk t niet.

Er komt btw ook nieuwbouw in Heinenoord, is dat niks voor je? Ik weet niet wat je precies zoekt trouwens.

Ik wil eigenlijk alleen voor OBL en mn huidige woonplaats kijken. Rest trekt me allemaal niet zo. Heinenoord / Goudswaard etc vallen voor mij bij voorbaat al af.

Logisch, al vind ik dat in deze tijd alsnog vrij kansloos maargoed :P

Ik zal het uiteindelijk ook moeten laten tekenen of ik moet tegen die tijd weer een vast contract hebben :)

Ik snap niet dat hypotheekverstrekkers die verklaring over 'Zijn er voornemens het dienstverband op korte termijn te beëindigen' iets boeit. Een werkgeversverklaring of intentieverklaring heeft echt 0,0 juridische waarde. Je kan er namelijk helemaal geen moer mee als ze je alsnog ontslaan..

Logisch, al vind ik dat in deze tijd alsnog vrij kansloos maargoed :P

Ik zal het uiteindelijk ook moeten laten tekenen of ik moet tegen die tijd weer een vast contract hebben :)

Het is ook 1 grote wassen neus... Toen wij dit huis kochten, was ik toevallig net van baan geswitched, dus het huis hebben we expres laat laten passeren, omdat ik door mijn onzinnige proeftijd heen moest zijn... Echt een gezeur, ik had aantoonbaar zelf naar een andere baan gesolliciteerd en had een contract voor onbepaalde tijd bij mijn vorige werkgever... In de praktijk verliep de overstap naar andere baan wat traagjes, en het huis ging giga-snel, dus dat kwam een beetje lullig uit :)

Ik wil eigenlijk alleen voor OBL en mn huidige woonplaats kijken. Rest trekt me allemaal niet zo. Heinenoord / Goudswaard etc vallen voor mij bij voorbaat al af.
Gister ff op die infoavond geweest (5min), was SUPERdruk, niet normaal. Huizen zijn mij te klein, appartementen van 70 a 75m2 voor 120000 a 140000.

Heb wel een folder voor je, mocht je interesse hebben. ;)

Status
Not open for further replies.
Back