Laat je kamer of huis zien #7

Status
Not open for further replies.
alberto.jpg

Ik zie dat jij m ook hoger hebt staan dan standaard, op rachels. Heb je ook t probleem dat de standaard plint nu niet meer past? En heb je mss een oplossing?
Dat is omdat er nog een vloer opkomt, als jij goed je hoogte van de vloer aangeeft die erop komt. of het stuk vloer waar de pootjes invallen is 2cm lager ragelen we dat altijd uit. Wel geinig keukentje trouwens jammer dat je die plank niet op de achterwand hebt laten zetten of gewoon spatranden van 20cm

vraag me nog steeds af wrom mensen dat kopen, vriendin van me laats ook helemaal blij met zo'n ding... is gewoon weggegooid geld imo.

Als je een open keuken heb en geen extra keukenkastje voor een inbouw prullenbak misschien? ;)
Ik hoef echt niet zo'n lelijk grijs plastic blokker ding in mn keuken hoor, dan maar wat poen ervoor neerleggen maar wel een mooie prullenbak die in het zicht staat.

Die van ons blingen niet!!!11 :+

/Edit: Ik vraag me nu ECHT even af waarom ik op dit forum zit. :D

Lekker over Brabantia vuilnisbakken ouwehoeren. 8P

Als je een open keuken heb en geen extra keukenkastje voor een inbouw prullenbak misschien? ;)
Ik hoef echt niet zo'n lelijk grijs plastic blokker ding in mn keuken hoor, dan maar wat poen ervoor neerleggen maar wel een mooie prullenbak die in het zicht staat.
Heb ook vaak van die klanten die staan erop dat we zo'n prullenbak inbouwe, terwijl je er net 2 luiers in kan douwex|

Status
Not open for further replies.
Back