Laat je kamer of huis zien #7

Status
Not open for further replies.
Het kan wel idd, bij de rabobank ook.
Maar volgens mij betaal je dan wel een stukkie meer.

Nu heeft hij het geluk dat er altijd wel chauffeurs nodig zijn en hij heeft 20k behind op zn rekening dus voorlopig kan hij wel inboedel en hypotheek ophoesten ook al zit hij een paar maanden zonder baan.

Ik moet zeggen dat ik vanwege mn nieuwe salaris wel steeds meer aan het kijken ben naar een mooie koopwoning, samen met het dinnetje dan.

mjah heb dat vaak zien gebeuren, en samen ken je je wel wat leukers permiteren...maar niks voor mij... wil er best samen wonen, maar als er iets fouts gaat, ben ik de gene die iemand eruit schopt en niet andersom.

Van wanneer zijn jullie hypotheken?
En misschien de bedragen?? Is privé , weet ik , maar ter indicatie

Ik ben momenteel ook bezig met een hypotheek , maar ik hoef bij wijze van spreken nog net geen mensen te liquideren.

Ik ben dan wel ZZP'er , maar verdien ruim boven modaal.
Ze willen nog net niet weten wat voor ondergoed ik draag.

Ja John als eigen ondernemer kun je weinig los krijgen. Zelfde bij een collega van me zij heeft een eigen kapperzaak maar haar personeel kan een hogere hypotheek krijgen dan zij zelf.

Een (beginnend) zelfstandig ondernemer is voor een hypotheekverstrekker ook een iets:rolleyes: groter risico dan iemand die in loondienst is met een vast contract...

Van wanneer zijn jullie hypotheken?
En misschien de bedragen?? Is privé , weet ik , maar ter indicatie

Ik ben momenteel ook bezig met een hypotheek , maar ik hoef bij wijze van spreken nog net geen mensen te liquideren.

Ik ben dan wel ZZP'er , maar verdien ruim boven modaal.
Ze willen nog net niet weten wat voor ondergoed ik draag.

Hypotheek afgesloten in mei 2006, huis gekocht voor 130k, dus geloof 140k hypotheek met 20 k bouwdepot (niet gebruikt). Wel vast contract, destijds 4 jaar in dienst, was geen enkel probleem, kon toen 2 ton lenen, alleen.

John, Ik heb hetzelfde probleem. Mijn vriendin heeft een eigen schoonheidssalon wat goed loopt maar in vergelijking met mensen in loondienst kan ze stukken minder lenen. Gelukkig verdien ik een goede boterham maar anders hadden wij in een gaar flatje moeten gaan zitten omdat we gewoon niet meer mogen lenen, wat we dus wel easy kunnen betalen.

John, Ik heb hetzelfde probleem. Mijn vriendin heeft een eigen schoonheidssalon wat goed loopt maar in vergelijking met mensen in loondienst kan ze stukken minder lenen. Gelukkig verdien ik een goede boterham maar anders hadden wij in een gaar flatje moeten gaan zitten omdat we gewoon niet meer mogen lenen, wat we dus NU wel easy kunnen betalen.

:+

82949735.PYT8kbY1.08tegenpartij.jpg

bij mij gaat het denk ik ook vies tegenvallen met wat ik kan krijgen als hypotheek.

ik stond eerst ook nog 2 dagen in de week bij een motorzaak op papier maar dat heb ik om laten zetten naar een 0 uren contract. omdat dat voor mezelf veel makkelijker is. ALLEEN kun je dit niet meenemen voor je hypotheek :p

en wat ik bij me andere werk verdien staat op papier in brute maar in de maand heb ik dat zobiezo ook wel in netto (ga er eigenlijk nog overheen) maar dit komt door de ploegendienst e.d.

alleen de bank gaat geloof ik gewoon van je bruto salaris af.

maar ga binnenkort maar een keer langs de bank en kijken of het verhaal me duidelijk wordt.

ze nemen voor en hypotheek wel overuren/nachttoeslag ed mee, als je aan kan tonen, dat het met regelmaat voor komt. dus als jij al 3 jaar in dienst bent, en 3 jaar al toeslagen ed krijgt, houden ze hier gewoon rekening mee met je hypotheek..

ik heb as vrijdag een afspraak met adviseur van de ing, hij zag wel mogelijkheden in mijn situatie.

Ja John als eigen ondernemer kun je weinig los krijgen. Zelfde bij een collega van me zij heeft een eigen kapperzaak maar haar personeel kan een hogere hypotheek krijgen dan zij zelf.
klopt idderdaad..
ik zelf kan geen hypotheek krijgen ( nog niet aantoonbaar 5 jaar winst uit eigen onderneming ) maar mijn personeel kan wel met mijn werkgeversverklaring een hypotheek krijgen :L sorry maar als ik failliet ga... zijn hun ook hun baan kwijt :X

keuken :).. rooie shit rechts word nog gefixt en komt uiteraard nog vloer in :P

206ztrq.jpg

kamer, laatste project

ojou4n.jpg

//ja de koffiezetter is tijdelijk :P

kamer naar keuken.. inbouwkast en kaalgemaakt kozijnen klaar om geverft te worden..

14ijs08.jpg

leuk oud detail op me wcdeur :)

23jiu8n.jpg

Status
Not open for further replies.
Back