Laat je kamer of huis zien #7

Status
Not open for further replies.
En je denkt dat ze je serieus nemen met een gehechte mond & arm in het gips ;)?
Niet doen!! ( hij kan al zo moeilijk lachen nu :rolleyes:)
anne jij was toch 2 jaar geleden ofzo al huis gekocht toch? ( of is me geheugen nu slecht :P ) waarom dan weer verhuizen?

Staat al een flink tijdje te koop, wel een leuk huis denk ik. Alleen zijn de foto's zo vaag die op internet staan. Ligt net buiten het dorp toch?

Niet doen!! ( hij kan al zo moeilijk lachen nu :rolleyes:)
anne jij was toch 2 jaar geleden ofzo al huis gekocht toch? ( of is me geheugen nu slecht :P ) waarom dan weer verhuizen?

Huis is vrij klein waar ik nu zit, zeg gerust ERG klein :P. Ik heb nog steeds als optie om in mn oma's huidige huis te gaan, maar dat moet flink verbouwd worden, en ze woont er nog steeds, aangezien dr moeder ook 100 is geworden kan dat nog wel ff duren ;)

Huis van de foto zou een prima huis zijn imo, net buiten Klaaswaal, dijk is niet al te druk, tuin is mooi maar lekker weinig onderhoud door al dat hout, openslaande deuren naar de tuin, eindbazengarage :P, alleen ff nieuwe vloer in de woonkamer over de tegels heen leggen en dat hout eraf aan de wanden, beetje schilderwerk, klaar.

Last edited:
die garage is inderdaad DIKKE baas... :W

En dat houtwerk vind ik ook niet echt koel...lekker goedkope manier van een opbouwtje, als denk ik dat een opgemetselde buitengevel meer zou opleveren aan waarde...

Oohwjah......!! Die tuin & het uitzicht is echt koning!! Aflopende tuin is dope,( en probeer die trampoline ook over te nemen 8P)

Och, die buitenkant kan je toch niet opmetselen of aanpassen. It is the way it is..
Ik vind het nice :)

100m2 is prima te doen, volgens mij woont Arne nu op 50m2 ofzo :P

Lekkere tuin, prima locatie, wat ik dus alleen vreemd vind is dat dit huis al best lang te koop staat (heb het zelf ook al eens bekeken, maar helaas werkt mn vriendin nog niet, dus kan ik het niet betalen).

Enne, geen trampoline, straks breekt ie nog wat :P

eerst maar eens bezichtigen...dat t lang te koop staat zal te maken hebben met de crisis en het feit dat t qua volume/woonopp. vrij duur is. Maar voor mij is die garage + bergzolder dan weer ideaal en daar wil ik best voor betalen.

Ohja wel aardig, maar 1 slaapkamer is natuurlijk echt te onhandig, en Heinenoord wordt t ook niet hoor :P. Wel mooie foto's, fisheyelensje denk. Lekkere jaren negentig inrichting trouwens, lijkt center parcs wel :D

Heel mooi idd, weer erg dikke foto's. 378.000 wordt m alleen niet :)
Gaaf ingericht ook, dat rode buiten vind ik niet zo misstaan hoor, irl is het ook wat minder rood.

Status
Not open for further replies.
Back