Laat je kamer of huis zien #7

Status
Not open for further replies.
Goede voorbereiding is wel belangrijk natuurlijk. Als de oude laag nog goed is, alleen ff scotchbriten en goed ontvetten. Wel even spuiten in een geventileerde ruimte uiteraard, zal wel even stinken.

Voordeel van die graffiti bussen is dat ze onder hoge en lage druk spuiten, en je ze dus helemaal leeg kan spuiten met een mooi resultaat. Wel even voor goede caps zorgen, ik gebruik zgn. skinny caps, deze bevallen mij goed. Als je wil, kan je er eventueel nog blanke lak overheen spuiten, deze is ook in mat te krijgen.

Resultaat is gewoon een strakke radiator, bij mij zit het er nog goed en netjes op. Tip van ome Vassie, zet je verwarming zachtjes aan op het moment van spuiten, dan hecht de lak beter.

http://nl.montana-cans.de/show-products.php?id=9

Volgens mij kan je ook gewoon spuiten met gewone verf, bv hamerite ofzo.
Meestal staat op de pot zelf met wat je kan verdunnen zodat het spuitbaar wordt.

Dan heb je ook hoogglans, en keuze uit zoveel verschillende kleuren en hamerite is ook slijtvast.

Conclusie: genoeg mogelijkheden. :P

Antikraak? :)

anti kraak idd.. . erg goed te doen en iedereen aan te raden. We zitten hier echt voor een appel en een ei.. :D

Plannen voor afbraak zijn er nog niet. Ze zeggen dat het pand te weinig op gaat brengen voor de slopers (deze kopen het pand en verkopen de materialen) En de tekeningen voor de nieuwbouw wijk moeten herzien worden... (plus dat van de oude tekeningen pas 20% verkocht was)

Dus ik verwacht toch wel tot minimaal zomer hier te kunnen zitten :) Heb wel de grootste achtertuin van Leiden EO... Zal binnekort wel even foto's posten van onze crib..

flink de ruimte idd :P
ik zeg indoor wintermeeting :D

Het complex bestaat uit twee multifunctionele hallen, een restaurant en een kleine zaal, die samen onderdak kunnen bieden aan grote of kleinere evenementen als publieks- of vakbeurzen, concerten en (zakelijke) bijeenkomsten. De "Van der Werfhal" heeft een oppervlakte van 5800 m². De "Groenoordhal" telt 7600 m². Door de vlakke vloer, de grote ruimte en dito toegangsdeuren is laden of lossen eenvoudig. Door de boogconstructie en een verwarmingsinstallatie is de temperatuur zomer en winter regelbaar.

Dat wil wel ja:P

Het complex bestaat uit twee multifunctionele hallen, een restaurant en een kleine zaal, die samen onderdak kunnen bieden aan grote of kleinere evenementen als publieks- of vakbeurzen, concerten en (zakelijke) bijeenkomsten. De "Van der Werfhal" heeft een oppervlakte van 5800 m². De "Groenoordhal" telt 7600 m². Door de vlakke vloer, de grote ruimte en dito toegangsdeuren is laden of lossen eenvoudig. Door de boogconstructie en een verwarmingsinstallatie is de temperatuur zomer en winter regelbaar.

Dat wil wel ja:P

heb der ooit me examen sociale hygiëne gehaald dus ken het gebouw :P

we zitten er goed.... :D We woonkamer is ongeveer 70M2 dus ... we zitten hier goed :) Binnekort maar eens foto's maken.. meen dat we ook een "walk in fridge" hebben hier in het pand :)

Hey nu Bart toch een koelkast post... Mijn koelkast doet het niet meer goed... Ik heb er met mn boerenverstand en google naar gekeken en het volgde is er denk ik aan de hand... De pomp draait wel, maar er lijkt geen druk te worden opgebouwd. Dus ik denk dat er ergens een lek inzit. Er is zo weinig druk dat ik nu de vriezer gebruik als koelkast en de koelkast zelf dus heb uitgeschakeld. Heeft iemand een ip om zoiets goedkoop te laten maken? Of kan ik beter op zoek gaan naar een nieuwe koelkast?

we zitten er goed.... :D We woonkamer is ongeveer 70M2 dus ... we zitten hier goed :) Binnekort maar eens foto's maken.. meen dat we ook een "walk in fridge" hebben hier in het pand :)

Als je al niet eens zeker weet dat je dat hebt, dan zit je vrij ruim ja! :D

Ziet er goed uit Lau !!

Hey nu Bart toch een koelkast post... Mijn koelkast doet het niet meer goed... Ik heb er met mn boerenverstand en google naar gekeken en het volgde is er denk ik aan de hand... De pomp draait wel, maar er lijkt geen druk te worden opgebouwd. Dus ik denk dat er ergens een lek inzit. Er is zo weinig druk dat ik nu de vriezer gebruik als koelkast en de koelkast zelf dus heb uitgeschakeld. Heeft iemand een ip om zoiets goedkoop te laten maken? Of kan ik beter op zoek gaan naar een nieuwe koelkast?

Dan zit er ergens een gaslek in t systeem, je motor blijft draaien omdat de ntc aangeeft dat hij niet koud genoeg is. Alleen er is niet genoeg gas meer aanwezig (door t lek) waardoor je motor aanblijft slaan.

Gaslek = einde koel/vrieskast.

Ziet er goed uit Lau !!

Dan zit er ergens een gaslek in t systeem, je motor blijft draaien omdat de ntc aangeeft dat hij niet koud genoeg is. Alleen er is niet genoeg gas meer aanwezig (door t lek) waardoor je motor aanblijft slaan.

Gaslek = einde koel/vrieskast.

Was ik al bang voor... Wel vreemd, ding is zgan. Best mooi ding ook, ik denk wel dat ik er ff een expert naar laat kijken. Heb je een idee wat zo iemand kost? 40e zag ik zo snel op internet, is dat schappelijk?

Last edited:
Ik zou eerst even kijken wat een nieuwe kost, en hoe oud de huidige is. Het lek moet eerst gevonden worden (druk erop), dan gemaakt, en dan nieuw freon erin. Je mag m sowieso ook nu niet aan laten staan eigenlijk, dan kun je de motor slopen.

Status
Not open for further replies.
Back