Laat je kamer of huis zien #7

Status
Not open for further replies.
Word lastig denk ik zonder vast contract, maar je kunt natuurlijk altijd even informeren naar de mogelijkheden.

Je krijgt binnenkort wel een vastcontract?

dat is wel de bedoeling, heb 3 maanden proef en daarna meteen 1 jaar... ben gewoon bekend met het bedrijf, en ben er ook aantal keren aan uitgeleend (vrachtwagenchauffeur)

maar omdat ik nu ff moet bijkomen van knie operatie enzo, begin ik pas januari. dus denk dat een hypotheek nu moeilijk gaat worden, ook al heb ik zelf wel een aardig spaarpot.

Ik zou eerst even kijken wat een nieuwe kost, en hoe oud de huidige is. Het lek moet eerst gevonden worden (druk erop), dan gemaakt, en dan nieuw freon erin. Je mag m sowieso ook nu niet aan laten staan eigenlijk, dan kun je de motor slopen.

Hij draait nu onderhand al 2 maanden zo denk ik :p Heb deze voor een prikkie overgenomen van een bekende, was van zn oma en had iemand nodig die dat ding (en nog meer spullen kwam ophalen/opruimen) is wel echt een mooi ding:

http://www.vergelijk.nl/koelen_vriezen/indesit/ce_238_vs_evolution/specs.rhtml

Opzich voor wat ik er voor betaald heb kan er best een reparatie vanaf... 100e ofzo heb ik er wel voor over.

Was ik al bang voor... Wel vreemd, ding is zgan. Best mooi ding ook, ik denk wel dat ik er ff een expert naar laat kijken. Heb je een idee wat zo iemand kost? 40e zag ik zo snel op internet, is dat schappelijk?

Bel gewoon wat rond, vragen kan altijd :!

Bij ons zijn de voorrijkosten €24, en €10 per 10 min.

pfff zou vandaag de sleutel krijgen, toen werd het 6 nov, en nu is er de kans dat ook dit niet gaat lukken. Dat geouwehoer buiten een huis zelf kopen is echt HINDERLIJK

Het verbaast me niet eens :D!

PS: Ik zou geen huis kopen met een tijdelijk contract hoor, mocht er iets gebeuren en je komt in de shit dan zit je mooi met je hypotheek.

ik wacht idd nog een tijdje... zijn trouwens nog genoeg manieren om een hypotheek te krijgen, maar wil het netjes doen.. dus wacht nog wel, over 5/6 maanden moet ik een beter contract hebben.

Precies, ik ben ook net verandert van baan dus ik kan nu ook even geen hypotheek nemen. Wel jammer want er stond een intressant huis te koop in de buurt voor weinag :)

Joh, het wordt toch wel weer beter. Je kunt altijd een garantieverklaring laten tekenen door je werkgever, alleen zou ik dat niet gelijk in mijn eerste (proef) maand doen. Aan de andere kant, je werkgever kent je blijkbaar al, dus zal je vastwel willen helpen.

denk dat hij idd geen probleem zal hebben om me een garantie of wat dan ook te geven.

weet niet precies hoe het werkt als je starter bent, en je eigen spaarcenten in de hypotheek zet. ik kan zo'n 20k zelf inbrengen, dus dan lijkt het me wel wat makkelijker met hypotheek ?

verder wat houd dit allemaal in?

Voorjaarstraat 8 TE ALMERE met KOOPGARANT
Koopsom: € 136.000,= kosten koper
Koopsom: € 115.600,= k.k. met 15% KoopGarant
Koopsom: € 108.800,= k.k. met 20% KoopGarant
Koopsom: € 102.000,= k.k. met 25% KoopGarant
KOOPGARANT is kopen met korting; u bepaalt zelf het kortingspercentage van 15, 20 of maar liefst 25% op de verkoopprijs. Door de terugkoopgarantie bent u tevens verzekerd van een snelle verkoop als u verhuist.
VRAAG NAAR DE VOORWAARDEN VAN DE KOOPGARANTREGELING!

iemand een hypotheek adviseur aanraden? bij welke bank kan ik het best informere?

Koopgarant is een "korting"

De korting is dat je maar bijv. 85% van de woning koopt.
De andere 15% aka korting is dan van de gemeente.

Op het moment dat je de woning gaat verkopen krijg je ook maar 85% van de winst.

Status
Not open for further replies.
Back