Laat je kamer of huis zien #7

Status
Not open for further replies.
Ik zie dat jij m ook hoger hebt staan dan standaard, op rachels. Heb je ook t probleem dat de standaard plint nu niet meer past? En heb je mss een oplossing?

Ik zie dat jij m ook hoger hebt staan dan standaard, op rachels. Heb je ook t probleem dat de standaard plint nu niet meer past? En heb je mss een oplossing?

nah Jannes heeft bij mij ook een hoge plint meegegeven.. terminste.. geloof ik..20mm dacht ik.. voetjes staan op latjes met een reden.. maar dat weet ik niet meer want daar had me pa theorien over

hm ja doe dat dan.. mijn zeiplaatjes.. die zeg maar tussen kastjes en muur zitten waren ook verkeerd gelevert.. hebben we ook gewoon wit plaatmeuk tussen gedaan.. zie je toch haast niet

Ik had zelf dit probleem ook, en bij mij paste de plint niet meer. Na lang twijfelen heb ik gewoon een stuk meubelpaneel gescoord en dat eronder geplakt. Imo is het nog mooier ook omdat het veel meer diepte geeft in vergelijk met een plank in dezelfde kleur als je kastjes.

Latjes, dit om het keukenblad op een normalen/moderne werkhoogte te krijgen.

keuken07.jpg

Eindresultaat.
keuken08.jpg

@Laurens, ziet er goed uit man. Krijg gelijk weer de kriebels van toen het hier nog zo leeg was. Heb je uiteindelijk bij je keukenboer die achterwand gekocht, of is het toch wat anders geworden?

pff me ouders hebben toen bij plaatsen van de keuken op oude hoogte gezet... veels te laag voor mij, en ga kappot als ik moet afwassen.... toch wel beter dat jullie daar rekening mee houden

Je kan toch vanaf 3 jaar een hypotheek krijgen? Althans mn gf wel !

Zelfs sneller als je bereid bent een papierwinkel te verzamelen. Mijn vriendin heeft sinds 6 maanden een eigen zaak (thuiskapster) en wij hebben op dit moment een aanvraag lopen via een intermediair bij de ING. Wel wordt ze qua salaris ongeveer 10.000 euro lager ingeschat dan ze daadwerkelijk overhoudt. Hoop dat dit gaat werken want hebben dinsdag j.l. koopcontract getekend :z

(Ps wat doe ik hier eigenlijk :D)

Zelfs sneller als je bereid bent een papierwinkel te verzamelen. Mijn vriendin heeft sinds 6 maanden een eigen zaak (thuiskapster) en wij hebben op dit moment een aanvraag lopen via een intermediair bij de ING. Wel wordt ze qua salaris ongeveer 10.000 euro lager ingeschat dan ze daadwerkelijk overhoudt. Hoop dat dit gaat werken want hebben dinsdag j.l. koopcontract getekend :z

(Ps wat doe ik hier eigenlijk :D)
Broodje Ei, vriend? (8

Heb zelf ook wel een tof huis gevonden hier in de buurt, alleen vind ik de tuin (die is er bijna niet) constructie een beetje raar:
http://www.vbo.nl/objectdetail.aspx?dt=593537
En het grootste minpunt, geen schuur.

Status
Not open for further replies.
Back