Laat je kamer of huis zien #7

Status
Not open for further replies.
Wel goed te betalen en voor 1 a 2 personen is het qua grootte ook nog wel te doen.
Je moet er alleen niet jaren in zitten denk ik, dan is 70m2 toch een beetje aan de kleine kant, maar voor tijdelijk/starter is het prima :)

Nee precies, het is wel mooi als je net het huis uit gaat. Verwachting dat je er een jaar of 5 woont dan is ook wel reeël + koopgarant, je verkoopt het altijd terug aan de woningcooperatie.

Notariskosten, provisie voor hypotheek, provisie voor eventuele aankoopmakelaar, bij een bestaand huis de overdrachtsbelasting. Je moet niet voor niets 12% bij de aankoopprijs van een bestaand huis optellen, daar kun je wel ff voor huren hoor.

Dat klopt, maar ik bedoelde met tijdelijk geen maanden he. Denk meer aan 3-5 jaar ofzo.

Heb jij trouwens al een nieuw huis gevonden, je ging toch kijken bij dat ene huis met die grote schuur erbij?

Over het algemeen moet je 5 jaar in een huis wonen wil je de kosten koper (die 12%) eruit halen. Bij zo'n nieuwbouw (vrij op naam) en koopgarant zijn die kosten natuurlijk nog lager. Maar zou ik het nog niet nemen als ik zou weten dat ik binnen nu en 2 jaar toch een ander huis koop.

Overdrachtsbelasting is 8 %, is bij v.o.n. niet van toepassing. Blijft er 4% over. Is in de praktijk nog wat hoger door bouwrente oid.

Keukenvloer klaar +ralf+

14y7l85.jpg

2dwhzt2.jpg

En mn nieuwe koelie
6zufea.jpg

jtqopg.jpg

En de vulling, met t laatste flesje pilsch
nopompom.gif

qnpumv.jpg

Ik vind die troep niet te zuipen! :P Maar het zijn wel mooie blikjes Maykol, en dat is ook belangrijk! :*

OT:

hrhqqb.jpg

Inmiddels alweer wat veranderd en heb me nieuwe kledingkast binnen, zal binnenkort wel weer eens een pic. schieten. :P

Laatst een maatje geholpen met zijn nieuwe huis, dan begint het toch wel te kriebelen om op mezelf te gaan zeg. :X Mja, heb hier ook niks te klagen... :+

Ik heb echt geen plek in mijn koelkast om "zomaar" blikjes die er mooit uitzien neer te zetten...

Zit met een huisgenoot in huis die net als ik nogal veel eet.. zitten toch bijna aan de 100,- per week aan boodschappen :P

maykel woont er nog niet he.. dit is zn bouwvoorraad.. .. en dat spiegelen zou die wel automatisch doen na 10 jaar @ supermarkt gewerkt te hebben :+?

Status
Not open for further replies.
Back