Laat je kamer of huis zien #7

Status
Not open for further replies.
we zitten hier anti kraak he? dus mensen hebben jaren staand staan plassen en de muren zijn gewit en van beton. Als er nooit wat wordt afgenomen dan gaat het er na een tijdje wel ranzig uit zien.

Tegelen is geen optie ... zeker niet omdat ik hier latex nog heb staan :)

Was ff vergeten dat je in anti kraak zat.
Dan snapk het ook wel wat meer dat 't zo in elkaar zit ja.

Heerlijk om gelijk te krijgen :*

Moest voor mezelf wel omschakelen hoor.. verkoop zelf aan de prof. markt bouwmaterialen en dan opeens mag het "niks" kosten..

Maar moet zeggen dat ik er nu wel goed in ben om spullen voor weinig of niks te krijgen :)

Oehhh :love:

Hoe zit het met de aanbiedingen van de PAX kasten, is dat meermaals per jaar?
Aangezien ik nu 8xx euro moet dokken ervoor en hij een aantal maanden geleden in de aanbieding nog 5xx euro was.

Verder vind ik behang uitkiezen echt nog een ramp, zit te denken aan een zandkleurige tint voor de woonkamer, gang en bijkamer.
Slaapkamer zal wit worden met een print denk ik icm wat bruin.

Vloer is donkerbruin btw.

Oehhh :love:

Hoe zit het met de aanbiedingen van de PAX kasten, is dat meermaals per jaar?
Aangezien ik nu 8xx euro moet dokken ervoor en hij een aantal maanden geleden in de aanbieding nog 5xx euro was.

Nopes.. Binnenkort wel weer korting op de inrichting (komplement)..

Nah, 865 euro vind ik niet goedkoop :P
Oké dan heb je wel een kast van 2.40x3.00m en 6 deuren met glas erin.

Het blijft een flinke smak geld :P

Nah, 865 euro vind ik niet goedkoop :P
Oké dan heb je wel een kast van 2.40x3.00m en 6 deuren met glas erin.

Het blijft een flinke smak geld :P

Klopt precies, was ongeveer hetzelfde kwijt toen met die kast, wel met wat inrichting erin en dempers ect.
Je kunt er in elk geval geen knappe schuifdeurkast voor kopen.

Klopt precies, was ongeveer hetzelfde kwijt toen met die kast, wel met wat inrichting erin en dempers ect.
Je kunt er in elk geval geen knappe schuifdeurkast voor kopen.

Dat is waar! Is idd wel inclusief binnenwerk. Genoeg laatje voor stropdassen, sokken en schoenen enz enz. Maar dan nog, het blijft veel geld *D

Status
Not open for further replies.
Back