Laat je kamer of huis zien #7

Status
Not open for further replies.
Foto-YKLA43SJ.jpg

Kleine tip voor die schuifdeur kasten; neem geen lade over de gehele breedte van een deur want hierdoor moet je de deur eerst helemaal opzij schuiven voordat je de lade open kan doen. Vrij irritant :)

Lekker normale kastdeuren nemen :P
Ik ga denk ik toch maar voor glasvezelbehang, mooie aanbieding nu bij lokale bouwtoko :)

Nee idd, wij hebben het hier zo'n beetje in het hele huis.
Alleen de kleuren verschillen dan natuurlijk, het printje zie je op veel (wat donkerdere) kleuren al niet eens..

Zou sowieso voor een beetje een neutraal/simpel printje gaan, maar dat zijn ze allemaal wel denk ik.

Ik weet dat je er niet helemaal van bent, maar op Marktplaats kun je vaak goedkope Pax combinaties scoren. Misschien niet helemaal naar je smaak, maar dat is het mooie, wat je dan nog nodig hebt kun je bijkopen bij Ikea.

ik heb in mn huis ook veel glasvezelbehang.. perfect voor slechte muren.. zorg wel dat je in lastige hoeken en bochten die shit niet te veel beschadigt.. 50 meter kost sowieso 40 euro.. lijm 20 ofzo?.. dus voor 40 euro kan je ook wel muurverf laten mengen @ gamma.

Heb nu weer wat nieuwe schilderijen hangen, zelf gemaakt.. Ben niet zo tevreden over 'the ugly', maar what the heck,hij is toch ugly :+.. Komt over een tijdje wel weer wat anders als ik zin heb..

pic002-2.jpg

Verder hangen deze 3 er nog..

pic004-2.jpg

(vooral erg goed gelukt)
IMG_4748-1.jpg

Dit staat nog in de kast. (Nozzman figuurtjes)
pic005-1.jpg

Het is geen prachtig schilderwerk, maar er hangt wat en ik vind het leuk om te doen..

Last edited:
Dat zijn flink wat schilderijen :P

Wel cool trouwens!

[IR]http://i49.tinypic.com/24mex4m.jpg[/IR]

Ik heb alleen deze hangen van NY.... dan iets verder naar rechts, naast die witte kast (geen foto van) hangt nog zo'n canvas ding met 2 yellow cabs erop.
Erg standaard ja :+ I know, maar staat goed bij de rest van de inrichting.

Die muur trouwens :P dat is vloerbedekking wat ik er tegenaan heb geschroefd! :# Geen grap.
Er zat een soort fout wit laminaat tegen die muur geplakt... en daarna is er een verlaagd plafond in gezet met spotjes er in.
Geen zin om dat allemaal eruit te slopen.... verfen en behangen op dat laminaat-spul ging niet werken.... dus ff creatief gedaan.

Ik woon nu zo'n 3 maanden op mezelf, en bevalt erg goed. Ik zal nog wel eens een keer wat meer foto's posten :)

Ik denk dat die muur dus best wel supervet is!:W

Zijn ook wel behangsoorten, dat aanvoeld als vloerbedekking in de handel..

Wou het wel wat plakken tegen de wand? Hoe heb je het bevestigd?

Vind op beide posts al die zwart/witte schilderijen wel vet.
Hier zelf hebben we 2 herman Brood's hangen..

Ook wel een stijl die ik zelf mooi vind..

Status
Not open for further replies.
Back