Toch maar niet gedaan, was de straat nog niet uit en ik was al doof, laat staan de mensen die in de tuin met hun oren dichtgeklemt zaten8PKan geen kwaad. Alleen een hoop herrie dus
Was ook niet het plan, maar m'n pa woont 20km verderop.. wou het proberen om er heen te gaan, maar is geen doen aan. Dus mag ie ff een aanhanger regelen, of gewoon die uitlaat alleen komen ophalen.haha dat geluid is idd erg denk dat ze je van 10km ver af horen komen, gewoon uitlaat er afhalen en zo lassen, zeker niet proberen hem er op te laten zitten en zo lassen wand dan help je heel je ontsteking naar de knoppe.
Bedoel je het clipje op je gasnaald?
http://www.easyparts.nl/showarticle...54375/3515/Gasnaaldclip--------------Nsl.html
http://www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=1246
Bij Jos Dijkman kan je ook vragen of ze het in een enveloppe willen doen, kan vaak wel bij hun.
Dan hoef je ook geen verzendkosten te betalen, alleen de postzegel en het clipje.
Of ze het bij Easyparts ook doen weet ik niet.
@ Vincent Aerox
Bedoel je die Z-Kappen op het frame monteren? Of zie ik het verkeerd? Het zit zow. Underseat di vast zetten, op de underseat zitten nog 2 "oogjes" (beide kant 1) en daar zit de Z-kap op vast dmv parkers.
Zit het zo? Of heb ik het verkeerd? Btw wat voor kappen set gaat het? (Z-kap/underseat/achterkappen)?
Ehm nee, die zit nog netjes om mn gasnaald die ik nog terug gevonden heb. Maar op deze combi komt nog een soort W vormig veertje die op de gasnaald/gasnaaldclip ligt. En daarop leunt dan die lange veer die de gasschuif naar beneden drukt
is idd een kut site maar ik denk dat ze 1 simpele order wel moeten kunnen afhandelen en dat je daar wel het geduld voor kan opbrengen en ze kosten maar 12,50 of iets dus t proberen waard fniet?
heb je geen oma of kennis die goed kan naaien
Ik wil m'n buddy eruit halen maar dat zit nog met 1 schroefje vast waar geen beweging in zit omdat er een heel vaag vierkant clipje ofzo omheen gedraait is. Iemand idee om dat (beun) eraf te halen?