Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Welke cilinder en/of kit heeft een 50mm boring zuigerveer, 1mm dik?

Big Bore? Of is die 0,75 dik?
Andere cilinders?


Of zijn ze ook los te verkrijgen? Crosszaken? Of..?


alvast bedankt :)

je kunt gewoon even kijken op de websites van de merken die 50mm kits leveren , daar staan de maten vaak wel bij van de veren ,en de bestelnummers.

maar let wel op dat een gietijzer veer niet in een gietijzeren cilinder kan!!
 
luchtfilter speedfight

hoi,

ik had een klein vraagje ik heb op mijn speedfight 2 een originele luchtfilter.. nu wilde ik dat sponsje vervangen en heb ik een sponsje van een twinair gekregen...

Maakt dit iets uit als ik deze in mijn luchtfilter zou doen???
 
Hallo
ik heb een vraagje want ik wil een nieuwe achterveer kopen
maar ik zie 'veren', gasveren, en zegmaar zo'n staaf
Zo'n staaf(als bij je voorvork maar dan 1 dikke vanachter) vind ik het mooist maar ik heb liever degene die het lekkerst rijdt.
welke kan ik dan het beste kopen?
 
Last edited:
Ik wil mn uitlaat gaan ontroesten. Hiervoor wil ik eerst schuren dan de lasnaden terugbrengen en dan inpsuiten/smeren. Alleen hebben wij hier zand schuurpapier 100, 120, 150 liggen. Mij leek dit te grof aangezien de uitlaat niet in een erge staat is. hiernaast hebben we ook 120, 240 en 400 waterproof schuurpapier liggen. Ga ik het hiermee redden of moet ik bij halen????
 
Hallo,

Ik heb vanmiddag heel lang lopen klooien om de voorvork poten uitelkaar te halen van mijn sonic, alleen het wil niet lukken.

Ik heb al wel via de bovenkant de veer eruit gekregen, enkel wil ik nu nog de 2 delen van de poten van elkaar los hebben. Aan de onderkant van de poot zit wel een inbus bout alleen draait die van binnen me.

Heeft iemand een ide hoe ik dat het beste kan doen?

Het lijkt me dat daar een handigheidje voor moet zijn alleen lukt het mij niet die zo een twee drie te vinden;)

Alvast bedankt!
 
Ey,

even snel een paar vraagjes,
ik ben nodig toe aan een nieuwe v-snaar, ik moet er elke dag 20 km mee rijden, dus moet het wel een beetje een slijtvaste snaar wezen, welk merk/soort raden jullie daarvoor aan?

en dan nog een vraagje,
kan je rijden zonder olie pomp, en dan bedoel ik dus de hele pomp er niet in zetten,
of krijg je dan rare dingen met druk/lucht oid?

Bvd!

Ps het gaat om een neos a.c. uit ... ik geloof 1999
 
Ey,

even snel een paar vraagjes,
ik ben nodig toe aan een nieuwe v-snaar, ik moet er elke dag 20 km mee rijden, dus moet het wel een beetje een slijtvaste snaar wezen, welk merk/soort raden jullie daarvoor aan?

en dan nog een vraagje,
kan je rijden zonder olie pomp, en dan bedoel ik dus de hele pomp er niet in zetten,
of krijg je dan rare dingen met druk/lucht oid?

Bvd!

Ps het gaat om een neos a.c. uit ... ik geloof 1999

tja goeie v-snaar
als je bij de dealer vraagt om een v-snaar van kevlar heb je wel gelijk het beste materiaal maar dat is niet altijd nodig...
 
Ey,

even snel een paar vraagjes,
ik ben nodig toe aan een nieuwe v-snaar, ik moet er elke dag 20 km mee rijden, dus moet het wel een beetje een slijtvaste snaar wezen, welk merk/soort raden jullie daarvoor aan?

en dan nog een vraagje,
kan je rijden zonder olie pomp, en dan bedoel ik dus de hele pomp er niet in zetten,
of krijg je dan rare dingen met druk/lucht oid?

Bvd!

Ps het gaat om een neos a.c. uit ... ik geloof 1999

een originele bestellen is het beste dan.

waarom zou je uberhaupt zonder oliepomp willen rijden? is alleen maar onhandig.
 
tja goeie v-snaar
als je bij de dealer vraagt om een v-snaar van kevlar heb je wel gelijk het beste materiaal maar dat is niet altijd nodig...

Ja maar ik las hier geloof ik ook ergens dat kevlar snaren snel slijten, klopt dat?
want ik was ook van plan om online onderdelen te bestellen, op easyparts hebben ze geen orginele onderdelen.
 
waarom zou je uberhaupt zonder oliepomp willen rijden? is alleen maar onhandig.

Nou een maat van mij gaat me helpen met het opbouwen van mijn blok (moet een nieuwe krukas in)
en omdat ik al van plan was mengsmering te gaan rijen, zei hij dat we ook de oliepomp er dan helemaal niet in hoefden te zetten,

nou klonk dat in mijn oren een beetje vreemd omdat ik dan een gat in mijn carter heb bijna regstreeds naar de krukas,

vandaar mijn vraag :)
 
Hallo
ik heb een vraagje want ik wil een nieuwe achterveer kopen
maar ik zie 'veren', gasveren, en zegmaar zo'n staaf
Zo'n staaf(als bij je voorvork maar dan 1 dikke vanachter) vind ik het mooist maar ik heb liever degene die het lekkerst rijdt.
welke kan ik dan het beste kopen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top