Kleine vraagjes topic #5

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

@Tinus, jij bedoelt revisie setjes van de klauw, Vincent heeft het over de rempomp, dus waar de hevel aan zit (of vergis ik me?). Ik ben hier zelf ook naar op zoek geweest, en heb deze nooit gevonden. Heb toen maar een 2e hands pomp gehaald.
 
Ja, ik zoek het spul voor de rempomp ja.

Op de site van Dijkman staat ook een universele voor 37,50.

Die kan opzich wel, maar heb ook al ff iemand in het V&A gedeelte een pm gestuurd voor een S6 setje.
 
Nog één opmerking, een snaar heeft een draai richting, dus let wel op dat je de pijl(en) naar de kant van de vario hebt wijzen.

Niet altijd, er staat namelijk niet altijd een pijl op. Als dat het geval is leg ik altijd de snaar er zo op dat je de tekst die erop staat kunt lezen.
 
Weet iemand welke kleur draad het dimlicht is van de linkerstuurschakelaar van een Aerox?

Ik heb 2 nieuwe schakelaars, dus rechts alleen een elektrische start schakelaar. De draden van de rechter schakelaar komen in een rood stekkertje bijeen. De blauw/rode draad moet verbonden worden met de draad van hem dimlicht van de linkerkant, want nu doet het remlicht het wel maar het gewone achterlicht niet meer.

Dus: welke kleur is de draad van het dimlicht die van de linkerstuurschakelaar komt?
 
Of, In Mijn Ogen.
Of, In Mijn Opinie ;)

Niet altijd, er staat namelijk niet altijd een pijl op. Als dat het geval is leg ik altijd de snaar er zo op dat je de tekst die erop staat kunt lezen.
Als de tekst op z'n kop staat kan ik die nog steeds lezen<]
Serieus, zo doe ik het ook.

@ Vincent-Aerox (En anderen geïnteresseerden):
De betere rempompen kun je wel degelijk reviseren, voor Grimeca en Brembo rempompen zijn er iig revisie setjes....
Brembo (Aerox):*

Met het dimlicht kan ik je nu niet helpen maar misschien kan ik Zondag of Maandag even kijken, ik ben bezig om een kabelboom over te zetten en mogelijk heb ik straks het zelfde probleem omdat de behuizing van een schakelaar kapot is waardoor het gas blijft hangen/stroef gaat (Slecht ontworpen trouwens IMO).
 
Oke, top man! Thanks voor die link.

Die past dus 100% zeker weten op een Aerox!?

Binnenkort maar eens bestellen.

Ze zijn er toch wel spNk;) :D
100% zeker durf ik niet te zeggen, je moet je rempomp even losmaken (Hendel eraf, circlipje eruit) en kijken of er dezelfde onderdelen uitkomen, en als je een Brembo rempomp hebt die normaal gesproken origineel op o.a. Aerox zit dan past ie +90% zeker.
 
Heb gewoon een std rempomp van een Aerox 2002.

Heb scootparts ook al een mailtje gestuurd.

Laatst kwam ik mijn oude rempomp tegen, die heb ik toen uit elkaar gehaald, maar ik ben toen niet zo'n borgclipje tegen gekomen dacht ik, maar toen heb ik er ook niet op gelet eerlijk gezegd.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top