Kleine vraagjes topic #4

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

beter koop je een fatsoenlijke merk scooter , dan heb je ook echt wat ipv een goedkoop chinese kwaliteitsblokje dat hangt in een std roestig , dun en kwalitatief laagwaardig stuk ijzer met daarom heen slecht gerecycled plastic wat al afbreekt als je ernaar kijkt..

goedkoop is meestal duurkoop ;)
 
Als je vriendin (barbie popje, niet zon pauper) er een jaartje op moet rijden: doe maar kan geen kwaad scheelt mooi geld

Als je er zelf op moet rijden of een vrouwtje met pit: doen wat melf#50 zegt
 
eh ik heb een vraag over mijn gilera runner purejet 2004 achter mijn zadel zit een soort ding waar ik de naam van moet weten omdat die is afgebroken.
waarom ie is afgebroken komt door een suuuuper goeie wheely ehem..
het is een onduidelijk foto maar als je er naar kijkt zieje wel een beetje wat het is
je ziet iig wel mijn hele zadel recht en dat in dat rooie moet ik natuurlijk weten hoe dat heet
[IR]http://i48.tinypic.com/23sgigj.jpg[/IR]
 
Ik reed net naar huis en plotseling hoor ik een schurend geluid uit me karterkap en begint mijn scooter beetje stotterend vooruit te komen en beetje in te houden. Net in de tuin na aankomst meteen even aangetrapt (Moest wel 5x kicken opeens?) en toen hoorde ik het niet meer.

Ik had wel al een tijdje last dat me kick niet pakte en met een ratelend geluid naar beneden schoot als ik kickte.

Weet iemand misschien waar dit aan licht? Vario/koppleing? Vertanding miss naar de haaien?
 
Dat zijn helicoils. Waar je ze kunt kopen weet ik zo niet, moet je even googlen.


dit zijn helicoils (zijn een soort van veren) mijn vader heeft zown set.. overigens best prijzig..

images
 
Ahja klopt je hebt gelijk, ben in de war met zo'n kerel op puchforum. Die zei altijd dat die dingen die die andere jongen liet zien beter waren dan de helicoils of zoiets. Vandaar dus dat ik ze door de war haal.
 
eh ik heb een vraag over mijn gilera runner purejet 2004 achter mijn zadel zit een soort ding waar ik de naam van moet weten omdat die is afgebroken.
waarom ie is afgebroken komt door een suuuuper goeie wheely ehem..
het is een onduidelijk foto maar als je er naar kijkt zieje wel een beetje wat het is
je ziet iig wel mijn hele zadel recht en dat in dat rooie moet ik natuurlijk weten hoe dat heet
[IR]http://i48.tinypic.com/23sgigj.jpg[/IR]

Spoiler

Ik reed net naar huis en plotseling hoor ik een schurend geluid uit me karterkap en begint mijn scooter beetje stotterend vooruit te komen en beetje in te houden. Net in de tuin na aankomst meteen even aangetrapt (Moest wel 5x kicken opeens?) en toen hoorde ik het niet meer.

Ik had wel al een tijdje last dat me kick niet pakte en met een ratelend geluid naar beneden schoot als ik kickte.

Weet iemand misschien waar dit aan licht? Vario/koppleing? Vertanding miss naar de haaien?

Carterkap eraf halen en kijken
 
yoo das inderdaad wel een goed idee
die dingen heb je er zo afgeschroefd :p
maarja misschien kan die scooterboer hem wel 2de hands aankomen ofzo
ik bel daar nog wel een keer voor
iig bedankt ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top