Het kleine vraagjes topic deel 3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Is het alleen wanneer hij koud is dan? Lijkt mij eerder een massa / mengsel / bougie probleem...
Heb je al een nieuwe bougie geprobeerd?
En met een vario ring rijden met 70cc is echt enorm dom. Gooi er dan een standaard uitlaat onder.
 
vario ring boeid niet echt kan nie veel kwaad, tis aleen dat ie overtoeren kan maken, probleem is aleen toen da ding er nog nie inzat deed ie het ook en de de uitlaat is gelast heb nu de pakking er goed opgezet
en hij knald nog steeds
kan dat komen omdat het een watergekoelde is en eerst warm moet draaien

nou eens fatsoenlijk ABN?
 
Hoi mensen,

Ik zoek al geruime tijd een nieuwe demper voor mijn laser x pro uitlaat.
Nu weet ik dat er ook dempers van andere uitlaten op passen..
Ik weet alleen niet welke, wie kan mij dit vertellen..?
En wie heeft misschien iets liggen voor me wat ik kan overnemen voor een leuke prijs.

BVD:henko:

Ter aanvullling, het zijn 3 schroefdraadjes, dus je passen dan bijna alle dempers erop die dat hebben?
Bijvoorbeeld deze demper van een DPR c21
[ir]http://i2.photobucket.com/albums/y49/qlimaxje/demperdprc21.jpg[/ir]
Deze gaat waarschijnlijk dus passen? Is dit een beetje een goede demper? :)

Dank voor het helpen alvast..

Gebruikte foto bron: http://fietsen-brommers.marktplaats...Z2GYH03kYzp+Xw3i7A8GHUrE=&thumb_click=1#photo
 
yo!

ik betaal hier nu 5 euro voor ...
CIMG0891.JPG


het zijn de montage m6 moeren met imbus passing van Ibea membraancarbs.
Zijn dit normale moeren? dus kan ik deze ook gewoon kopen bij een flinke ijzerwarenzaak?
 
hallo ik heb een dna met standaart cil. een leovinci tt uitlaat en voorderest std. ik heb dus 17.5 mm carb met sproeier 76 rolletjes 4,0gram, en lichtblauwe trekveren, ik heb net een witte malossi drukveer gemonteerd ipv een standaartdrukveer, eerst ging ie 100 en trok ie goed en nu maar 80 en trek ie ook nog eens langzamer, moet ik nog lichtere rolletjes of sterkere trekveren of zoeiets?(witte drukveer lijkt me nie zo sterk:s)
mvg
 
hey,

ik wil mischien een zip sprinter gaan bouwen maar is het erg dat je dan een AC koop of maar dat geen moer uit?

opzich niet , alleen de carters zullen geen waterkoeling zomaar toelaten ,dus als je LC wilt rijden zou je dan of het carter moeten aanpassen en met electrische pomp moeten rijden of alsnog LC carters moeten kopen.

en tja , schijfrem en trommelrem maakt natuurlijk ook nog verschil.
 
Welke cilinder en/of kit heeft een 50mm boring zuigerveer, 1mm dik?

Big Bore? Of is die 0,75 dik?
Andere cilinders?


Of zijn ze ook los te verkrijgen? Crosszaken? Of..?


alvast bedankt :)
 
vraagje : ik heb een malaguti f12 en wil nieuwe kappen
weet iemand waar ik malaguti f12R! kappen kan kopen (de R versie dus ), ik heb al dagen lopen google maar kan t nie vinde

btw kunnen die kappen van de R versie er gewoon zo op of moet je daar de boorgaten op aan passen ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top