Kleine vraagjes topic #7

Status
Not open for further replies.
Stel hier al je vragen die eigenlijk te kort of klein zijn om een eigen topic voor te openen.

Goedenavond mannen, vanochtend uurtje of 7 hoorden wij een luide knal en toen reed de Super 8 van een maat van mij niet meer. Na wat onderzoek bleek dat de vario door de midden is, inclusief gradenplaat, v-snaar geknapt en rolletjes ook helemaal naar de sodemieter.

Nu is dit probleem zo opgelost, maar is het normaal dat een vario zomaar doormidden breekt?
Gaat om een NCY 'sport' vario trouwens met gladde bus.
 
Advertisement - register to remove this

ik heb nu een ciao die perfect is afgesteld op een snelle standaard look uitlaat (sito 45/u versie.

minst strakke polini trekveren van het setje (grijs chromé)
sproeier 46 ipv 42 (standaard)

(bougiekleur is koffie met melk bruin)

nu heb ik een replica proma van technigas besteld tesamen met een sproeier 48 & 50. Ik vermoed zelf dat het een 48 moet zijn. Of zal die 46 dan goed zijn?
 
welk magneetvliegwiel past op min horizontaal lc van f15 firefox

welke type magneetvliegwiel zou passen op min horizontaal lc
van n malaguti f15 firefox
zou bijvoorbeeld van yamaha neos of aprillia sr ook mischien passen op standaardt minarelli ducati onsteking ?
 
dat gaat waarschijnlijk wel maar weet niet zeker of de aansluiting @ kabelboom hetzelfde is.

ik zit ook weer met een vraag als je scooter geen vacuum trekt en er dus geen benzine bij je carb komt wat moet je dan doen? ik dacht altijd aan de vacuumslang zuigen maar de enigste leiding die ik kan vinden (van de 1ne kant van men tank naar de andere) komt enkel benzine uit.:p
 
ik heb nu een ciao die perfect is afgesteld op een snelle standaard look uitlaat (sito 45/u versie.

minst strakke polini trekveren van het setje (grijs chromé)
sproeier 46 ipv 42 (standaard)

(bougiekleur is koffie met melk bruin)

nu heb ik een replica proma van technigas besteld tesamen met een sproeier 48 & 50. Ik vermoed zelf dat het een 48 moet zijn. Of zal die 46 dan goed zijn?

dat is geen replica, proma heeft de mal verkocht aan technigas, uitlaat is dus precies hetzelfde


@ha f15 firefox, elk minarelli horizontaal vliegwiel past, alleen de stator is anders, dus ook de aansluiting bij sommige ontstekingen maar dat heeft niks te maken met je vliegwiel

@491 gt, carb al schoongemaakt?
 
ja carb al schoongemaakt maar probleem is verholpen door even in de leiding te blazen toen kwam er wel benzine uit... zal wel vuil ofzo in hebben gezeten.
 
Hallo Scooter Forummers,

Is deze beugel ook passend voor een Zip SP 2000 carter?

Deze dus: http://www.euroscooters.nl/shop/piaggio-vespa-montagebeugel-spatbord-runner-p-10424.html

Heb dus die beugel gekocht bij de lokale oplichter hier, compleet dacht ik zo.
Ze zeiden dat het een originele ice beugel was, en toen ik terug ging werd die ineens niet meer gemaakt en moet je zo verloop steun hebben.
Deze kunnen zei dus niet leveren om één of andere bijzondere reden...
Want hij is voor een Ice gemaakt kreeg ik te horen, en daar past hij zonder verloopstuk op.
Retour willen ze hem ook niet nemen, want er zit een inimini krasje op..

Kom dus nooit meer bij die zaak, maar wil graag weten of dit verloop stukje van euroscooters past op een Zip SP, dan bestel ik die gewoon en is het opgelost.

Alvast bedankt!

PS, als hij niet past, heeft iemand dan een link waar ik hem wel kan bestellen?

Groetjes,

Tinus.
 
wat is ongeveer me top met deze setup?:
Dr50
Cilinderkop van een malossi MHR cilinder.
17,5mm carb
hebo koppeling
power one vario
yasuni- R
C4 krukas lagerset
krukas power one
 
Ja hoor!

Maar als je nog geen 17.5 gekocht heb, en je toch een nieuwe carb gaat kopen, doe dan een 19.
Of 21.

Tjaa, ik heb nog een 17,5 liggen toevallig! Maar mocht iemand een 21 voor weinig hebben? Pm me!

Moet gewoon een boekerd voor heel af en toe worden! Dus verbruik en slijtage ed is niet belangrijk! Als ik er maar zwaar plezier van heb! Top! Thx voor je antwoord!
 
Past 21mm op een std spruitstuk? Of moet er een ander spruitstuk op?

En ongeveer sproeier maat van:

Stage 6 racing ac
C16
21mm
Std filter of twin air

Thx Mvg wesley
 
Hallo Scooter Forummers,

Is deze beugel ook passend voor een Zip SP 2000 carter?

Deze dus: http://www.euroscooters.nl/shop/piaggio-vespa-montagebeugel-spatbord-runner-p-10424.html

Heb dus die beugel gekocht bij de lokale oplichter hier, compleet dacht ik zo.
Ze zeiden dat het een originele ice beugel was, en toen ik terug ging werd die ineens niet meer gemaakt en moet je zo verloop steun hebben.
Deze kunnen zei dus niet leveren om één of andere bijzondere reden...
Want hij is voor een Ice gemaakt kreeg ik te horen, en daar past hij zonder verloopstuk op.
Retour willen ze hem ook niet nemen, want er zit een inimini krasje op..

Kom dus nooit meer bij die zaak, maar wil graag weten of dit verloop stukje van euroscooters past op een Zip SP, dan bestel ik die gewoon en is het opgelost.

Alvast bedankt!

PS, als hij niet past, heeft iemand dan een link waar ik hem wel kan bestellen?

Groetjes,

Tinus.

Antwoord heb ik al, past dus gewoon!

-

Wesking: 14 PK gaat hij niet leuk vinden.

Boven de 10 PK is het al eigenlijk een must om hem te vervangen.
Het kan wel goed lopen hoor, maar je risico is veel groter.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top