Kleine vraagjes topic #7

Status
Not open for further replies.
Stel hier al je vragen die eigenlijk te kort of klein zijn om een eigen topic voor te openen.

Goedenavond mannen, vanochtend uurtje of 7 hoorden wij een luide knal en toen reed de Super 8 van een maat van mij niet meer. Na wat onderzoek bleek dat de vario door de midden is, inclusief gradenplaat, v-snaar geknapt en rolletjes ook helemaal naar de sodemieter.

Nu is dit probleem zo opgelost, maar is het normaal dat een vario zomaar doormidden breekt?
Gaat om een NCY 'sport' vario trouwens met gladde bus.
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb echt werkelijk geen id waar ik deze post moet plaatsen. Maar
begin maar is hier. Ik wil graag in contact komen met de eigenaar
van deze ZIP, ik weet alleen dat hij Jurriën heet. Waar kan ik dit
beter posten? Of weten jullie misschien of hij hier lid is?

1zobx8x.jpg
 
Is niet makkelijk, je moet zowel lampen als een inverter hebben, en dat spul is vies duur. Verder verblind je er imo alleen maar mensen mee, gezien je de koplamp niet goed kan richten.
 
Er staat toch xenon gas gevuld?
Als het glas blauw is wil niet zeggen dat het precies dat kleur blauw uitstraalt.
voorbeeld een gloeilamp geeft vrij geel licht als ik daar een blauw folie/verf/coating om doe
dan zal het niet geel,niet blauw licht afgeven maar meestal weer wit
 
Last edited:
Hmm xenon gas gevuld, dat zou ik niet weten. Echte xenon is niet verboden (tot op een zekere kleur/felheid), maar hoe dat met deze lampen zit zou ik niet weten.
 
Ik wou via marktplaats een scooter kopen als donor voor mijn eigen scooter. Nu heb ik die gevonden. Alleen die scooter heeft een kenteken wat ik niet nodig heb. Nu had mijn vader het erover dat je het kenteken kon laten vernietigen(?) dan zou hij verzekeringsgeld enzo terugkrijgen en hoeft die scooter niet meer overgeschreven te worden.
Weet iemand wat ik bedoel en het liefst iets duidelijkere uitleg van dit en hoe dat gedaan kan worden?
Alvast bedankt:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top