Kleine vraagjes topic #4

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Heb nu Leovince TT uitlaat onder mijn DR70, maar heb nu een std onbegrensde uitlaat. Heb malossi gele drukveer (Ietsje te slap voor huidige setup) en zwarte trekveren.

Als ik die std onbegrensd erop zet moet ik dan drukveer/trekveren ook wissellen of gaat het wel zo? Alleen rollen vervangen dus?
 
Het lijkt me stug dat het zwarte malossi veren zijn, die zijn namelijk veel te sterk voor een DR70. Vaak kan je er best mee rijden, zou persoonlijk even voor rode of blauwe malossi veren gaan. Een TT is niet zo heel veel sneller dan een originele pijp.
 
Handleiding TukTuk

Hallo Allemaal,

Even een korte vraag waarbij jullie wellicht kunnen helpen:

ik heb nl. een TukTuk, ik heb de gaskabel hiervan vervangen, maar nu
trekt er bij de cabarateur de schuif teveel open dit terwijl ik volgende mij
het geheel goed heb aangesloten.

1) Nu is mijn vraag, is er online ergens een handleiding op het internet waarbij dit alles goed staat beschreven?

2) als een gashandle (algemee, van tuktuk of puch) niet automatisch terug draait, waar ligt dit aan? Veersysteem bij cabarateur?)

Alvast bedankt voor de antwoorden!

ps. ik ben niet geheel een leek, heb al een kever gerestaureerd en een puch (bijna af) vaktaal begrijp ik aardig. Ik doe dit puur verder voor de hobby.
 
Hallo ik krijg mijn scooter maar niet afgesteld het gaat om een luchtgekoelde 50cc ori; ik heb sproeier 83 en 6gram gewichten zitten. Wanneer hij warm staat trekt hij in het begin niet direct door, maar vanaf 5-10Km/h trekt hij wel volluit maar ok niet altijd en op 40-45Km/h heeft hij een dipje en dan gaat hij door tot 60-65Km/h. En ik heb een gianelli shot zitten dus vind ik het ook vreemd dat hij niet harder gaat dan 65 dit ligt waarschijnlijk aan een verkeerde afstelling maar weten jullie welke maat sproeier en hoeveel gram qua gewichten beter zou zijn voor deze setup?
Er zitten ori trekveertjes in en ori drukveer. Hebben jullie enige voorkeur voor welke trekveren en drukveer ik moet halen? Want ik ben niet van plan om van elk 5 stuks te kopen. En een setje sproeiers en verschillende soorten gewichten heb ik al.
 
Last edited:
joh
maar welke maat ongeveer
68/70?
ding komt niet van ze plek af, je moet volgas houden anders valt hij uit

(en met tnt vario merk je dan verschil tegenover origineel?)
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top