Kleine vraagjes topic #6

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

@ el-toro,

Kijk in het optische forum daar staan veel topics over polijsten misschien is het wat voor jou er staat ook een tutorial bij hoe je het het beste kan doen !

ff een vraagje over een begrenzer!

ik las een x iets over ene begrenzen die automatisch aan gaat wanneer je je contact aan zet, en je met iets kan uitzetten, hoe is dit te maken en welke materialen zijn er nodig? want dit is natuurlijk wel de ideale begrezer! (buiten dat als je gewoon wilt rijden je een knopje moet indrukken!

morse code begrenzer

Is zoiets er ook met een knopje, want de code elke x invullen zit ik niet op te wachten....

rem je weer te lang/kort, kan je weer opnieuw beginnen!
gewoon een druk/schakel knopje in het makkelijkst!!! die plaats je ergens heel diep in je brommer/scooter en die zal amper te vinden zijn! integenstelling tot euro begrenzer!

Is zoiets er ook met een knopje, want de code elke x invullen zit ik niet op te wachten....

rem je weer te lang/kort, kan je weer opnieuw beginnen!
gewoon een druk/schakel knopje in het makkelijkst!!! die plaats je ergens heel diep in je brommer/scooter en die zal amper te vinden zijn! integenstelling tot euro begrenzer!
Een doorsnee begrenzer doet dat? En als je deze diep weg stopt kan je er zelf niet fatsoenlijk meer bij.

http://www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=196

DR is gewoon een goed merk, staat veel bekend om hun slijtvaste DR70 en DR70RPM die je hier vast vaak op het forum voorbij hebt zien komen.

Tegenover een standaard cilinder zal je er niet veel op vooruit gaan, als je er al op vooruit gaat.

beter krachtiger sneller? :P

Nee dat heeft niks met de cilinder inhoud te maken.
DR70 is erg laag getimed en is niet veel meer dan een originele cilinder met een grotere boring, wat neer komt op behoorlijk meer koppel op een laag toerental, waardoor je top er niet veel hoger van word.

Ahzo.. maar als ik die koop. Kan dat wel met een Z?
Ik moet toch wel verschil merken?
Maar dan moet ik zeker ook een een andere carb want heb nu 12mm (is standaard?)
Ect ect..

Oh wacht, sorry! Dacht dat het een DR50 was joh :o
Als je er het beste uit wilt halen, zou ik gaan voor een Yasuni R/Gianelli Shot/Tecnigas RS2, 17,5MM en een leuk vario'tje, als je die al niet hebt.

Status
Not open for further replies.
Back